古惑仔Online

連 blog 都無寫,究竟這兩日我在搞甚麼呢?



我正在沉迷玩 facebook 的「古惑仔Online」!是不是好爆呢?!其實我也只是個無聊到震的宅女哦~


其實有甚麼好玩呢?首先是可以添置「西瓜刀」呀「菜刀」等等的裝備啦。然後做一些任務喎,譬如「代客泊車」啦,「賣翻版DVD」,「幫財務公司收數」,「麻將館睇埸」等等,高級一點的才有權做「走水貨返大陸」或者「偷車」這一類賺錢比較多的工作。不過最好玩的地方,到是就去打一些陌生人,打到他受傷賺經驗點數,升級兼搶錢。不過最近玩的人很多 (辦公時間看來大家都在 facebook 上面「蛇王」) ,比較難找沒有受重傷的人。

暫時去到六級,級別是殺手。擁有兩個足球場,兩個大排檔還有一家網吧。差不多夠錢買拳館咯,嘻嘻。唔該唔好成日打到我重傷啦喂,要等好耐先 refresh 到個 life bar 呀!


截至 2008 年 7 月 17 日凌晨 3 時,去到第八級 (升級極慢 -_-),賣走了那兩個無謂的足球場囉。


每日戰況 update,17-7-2008,9:37pm,去到 11 級。有 4 個大排檔,我實在是太喜歡吃了~~~
匿名 說...

我呢兩日都沉迷玩,記得放錢在黑市銀行,如果俾人攻擊個陣, 佢都搶唔到你D錢

匿名 說...

我也剛想在blog寫寫這個遊戲,其實有甚麼好玩,我也不明白,但就是欲罷不能,唉。

seikomatic 說...

簡直系涂毒心智,鉤起人性陰暗面。

除左開片群抽,咁d性暴力呢?鉤義嫂,食霸王餐,賣人落河....

知道、試過好啦,仲有好多野玩,唔駛齋玩一樣。

宇宙人 說...

靚女空姐話: 熱衷於玩遊戲機的男人,世界只有32吋大,好點的都不過46吋

同樣道理, 熱衷於玩 online game, 還要是 facebook 那些, 世界應該只有19吋大,好點的都不過21吋

(汗)

匿名 說...

呢隻遊戲最近好多人提喔,滿足那些現實不太可能,但又想去做的人的心態。

j 說...

其實這個是一個斗多朋友的game,如果你朋友愈多,開戰時贏面愈高。所以我有個朋友為了贏,不停add陌生人。
愈無聊的game,愈多人玩。
我也是個無聊人
我現在level17,我有一間酒吧,一間卡拉ok,一間disco,四間網吧,四間拳館,五個足球場,五個大排檔。
哈哈,不知道妳有否被我攻擊過。
我叫Jacky Hui!!!

素顏天使 說...

seikomatic > 我已經過了會因為玩 game 睇戲學壞的年紀, 不用擔心啦~ hee hee

J > 我一直都以為你係女仔!!!!!!!!!!!

j 說...

哈哈,為什麼?
不過妳已經不是第一個人這樣以為。

素顏天使 說...

宇宙人 > 首先我不是靚女也不是空姐, 我唔知點解靚女空姐講的咩關我咩事. 我從不反對人打機, 我自己都打, 只要不沉迷就 OK.

問心囉, 你想佢響屋企玩 XBOX 定出街玩女人?

田中小百合 > 其實本來的確是有一個同名的 PC online game, 早幾年也頗為好賣. 這個 facebook 的是簡化版. 無無聊聊, 又幾好笑.

J > 可能因為你張 Orange Pekoe 唱片封面, 哈哈.

j 說...

哈哈 orange pekoe 的唱片封面是我最愛。

素顏天使 說...

J > Orange Pekoe 呢隻我都有, bossa nova 誰會不愛 :)

j 說...

這隻有一支海外版的remix,一樣不錯(封面和歌曲皆是)。封面風格相近,換上黑色作底,我blog也有相片。

匿名 說...

哈哈
我因為你介紹,所以也開始迷上玩了
你到了level啦?:)

Unknown 說...

haha... this game is insane... it got 10 mil. imps just after releasing for about a week...
my fds are like having 3-4 levels upgrade everyday... i dun know how they can do it... how much time you spent on it everyday?

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates