姪兒 Chapter05

.最近我的寶貝姪仔終於搬回香港,我有多一點時間跟他相處。姪仔日間除上 Pre-School 外,大部分時間都是由我媽照顧,有時我也會幫忙,照顧這小孩。

.切實相處後覺得照顧小孩真的很難,每次跟他玩耍過後整個人都有累到虛脫的感覺!譬如餵吃飯也要有無比的耐性,你們想像不到我是會餵小朋友吃飯的人吧?姪兒算是很懂性,也不大「扭計」,不過到現在還只會說 BB 話還是讓我有點擔心 (已經兩歲半),當然聽到他常喊我「姑姑」、「姑姑」的還是覺得很 sweet。小孩子呢,誰對他好,他完全知道啊!

.他超喜歡照相但一定要是「他看到他自己」才肯被影和擺 Pose,所以照片全部都是很 low-res 的 iPhone 前鏡頭拍出來的,激死。

.順便在這裡一問,我試過在 Youtube 搜尋一堆卡通讓他看,迪士尼的、甚麼《Barney》、《Mickey Mouse》之類的他都不大愛看,他喜歡玩車我便給他放《Thomas》但明顯興趣也不是很大,也給他看過《Bob the Builder》也不是很喜歡。現在他是沉迷看《Teletubbies》(大概是因為顏色豐富和完全不明白主角說甚麼也 OK),也喜歡看任何唱歌類的東西譬如《Chipmunks》(應該是因為那些花鼠的聲音很尖吧?) 和那些簡單兒歌的 MV。這個年紀的小孩應該看些甚麼的呢?

.我發現他會自己去開 DVD 機和電視,好鬼叻。

.跟未有孩子的友人討論迪迪尼那套美語世界,我們都說這東西其實要來幹嘛的?小時候我們都沒有美語世界,現在英語還不是說得都挺好的嘛?「幾皮嘢」一套,好貴啊。

.很跩的臉!!他見我帶眼鏡就想要模仿我,拿了我的太陽眼鏡來帶,不過戴反了,很搞笑。身上穿的是 Bossini 公關送來的 SpongeBob 海綿寶寶 crosover 系列,小童 Tee,價錢從 HKD$99-119,6月 24 日起於各 Bossini 分店有售。(又,基於我發現原來養個細路實在所費不菲,現在我對於所有小孩用品的公關宣傳東東是來者不拒的。)

.因為我個姪跟我弟弟小時候是一模一樣,我有時是會叫錯他個名,哈哈哈。
teddyiris 說...

sooooo sweet :)!
佢同你好似樣 (你細路跟你好似樣?)!

素顏天使 說...

Iris > 我有時抱佢出街啲人會以為佢係我個仔,仲猛讚:「你哋好似樣呀!」 ^_^" 激死!

不過我同我細佬係唔似樣的。

公仔控 說...

我見到FACE 送BOSSINI嘅海綿寶寶沙灘袋(下期,TUE),好靚咁喎,

http://www.youtube.com/watch?v=qht0_fYfYKY

其實你個姪仔都好CUTE,不過有D 似大人樣

匿名 說...

我表弟2歲幾3歲已經睇michael jackson hahaha 佢會睇得好開心係到跳下跳下

rainbow 說...

男仔普遍遲d先識講野.唔洗擔心~

其實小朋友2歲幾唔建議睇電視呢...因為睇電視會上癮.影響小朋友專注力.大個習慣左就好難收得返!盡量比音樂佢聽ok架啦!同埋快d培養佢睇書啦!

君兒 說...

不太同意樓上的comments, 可能我同我好多好朋友都係異類, 但我o地由細睇電視睇到大 (小學係連考試之前o個晚都仲睇緊無記7:30!)但我同d朋友的成績一向都幾見得人!

但係唔好睇太多Teletubbies啊! 記得好似睇過報導話因為teletubbies冇mud野講所以小朋友會冇咁快識講o野ga! (有錯請指正) 兩歲半都係講bb話真係遲啊! 我媽媽話我兩歲見到電視promo已經識好興奮地講"回到未嫁時啊!" 所以媽媽覺得我o係屋企實在太無所事事, 寧願未到入學年齡都要我讀幼稚園 XD

kyu 說...

try Little Einsteins. it's quite wholesome :)

btw your nephew looks like you!!!

rainbow 說...

君兒:唔好話你.我細個都係睇電視睇大既.但唔代表睇得多電視就係岩!你咁講就等於:"尼古力有害會生癌?我日日都食幾包煙.而家我身體檢查報告都見得下人架!"你冇事.唔代表呢樣野冇害!

我自己讀過幼兒教育.好多研究都指出過多的電視對小朋友黎講係有害既!而家小朋友既娛樂可以好多.唔一定要睇電視!所以我先提議閱讀.小孩開始培養閱讀習慣係比較容易.而且可以培養小朋友既專注能力


得閒睇下以下link知多d:
http://www.bobeboo.com/blog_details2.php?pid=267

http://tyig-health.blogspot.com/2009/11/blog-post.html

Viv 說...

How about "The Wiggles"~~!!!!

:)

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates