《28 Weeks Later》



導演 Juan Carlos Fresnadillo 接手 Danny Boyle 的這個燙手山芋《28 Weeks Later(港譯:28週後)》,難度其實比拍第一集還要高,當一個空無一人的倫敦城都已經被玩過了之後,續集還可以玩些甚麼呢?

答案是:無的。

不過無人倫敦面積擴大了,而且也有大型的爆破場面 (當然,是 CG 做的啦)。其實 Juan Carlos Fresnadillo也處理得不錯,電影還是很有 Danny Boyle 風格。

因為我看的是無刪剪三級版 VCD (香港上映時,為了票房著想剪掉了不少片段,成為 2B 級。),個人來說覺得這一次的血腥場面拍得比第一集《28 Days Later(港譯:28日後)》來得更激去得更盡,最核突當然要數男主角英國版河國榮 Robert Carlyle 插爆自己老婆對眼那一場,兩個手指公就硬生生的插了入眼球裡面,我在家獨自看影碟時也禁不住大叫起來。

故事當然沒甚驚喜可言,「陷家鏟」是一定的了,主角能逃出生天也是定律之一。看喪屍片,就是追求觀能刺激。在 Yahoo 影評寫這片劣評的人可能 expect 得到甚麼警世大道理吧!





素顏天使影評 -- 三個尖叫,值得一看,kill time 良伴。

BTW,我剛才翻轉了抽屜也找不到我的《Shaun of the Dead (港譯:笑死人凶間)》VCD,有無好心人可以燒個 copy 給我呢?
宇宙人 說...

我都正想寫尼個 Danny Boyle.

最近先睇左佢最新一部作品叫《Sunshine》類似絕世天刧果 d 科幻天星體災難片, 唔知香港有無上.

唔該你, 陷家鏟還陷家鏟, 你係拍緊災難片, 唔好去到中間突然變左異形. 睇到我同德國朋友大叫 Stupid American.

Xavier 說...

宇宙人...sunshine舊年在香港上左畫啦。

Angel,

Shaun of the dead就冇睇過,不過同一位導演拍了齣新戲份(其實系舊年...)叫hot fuzz,唔知你有冇睇過,都幾好睇,仲有office入面的演員做下配角咁。

塞米一條揚陸轟炸機 說...

佢張poster又要align埋"週後"同"weeks later"嚮埋一齊,雖然我覺得今次d中文字比英文字好看(點解仲要用Impact...)但係個大小比例可唔可以再斟酌一下呢...


我就是愛看poster(戲我倒沒看過多少) XD

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates