人間滿希望系列

回應《雪柄男》。

‧無錯,我是經常會看完《只穿喜歡的》就 SMS 給黎華的。當中 send 得最多,就是力撐 Season 的 SMS 啦! 我都話我係 Season fans。

‧雪柄男好靚仔呀真係。

‧我好喜歡男士穿粗冷上衣,最好搭埋勁 wild 野性(?)外型,唔該。

‧我叫 zzlai 貼「赤裸靚仔抱貓」圖,黎小姐回應,她不敢貼,不是因為無著衫,是因為覺得好硬!!!!!!

‧大家係咪即刻好想睇相先?

‧點先,咁靚仔又咁鬼 cute,唔會係直囉!

‧黎小姐雖然一直強調這位莫先生是單身(?)直男,不過打死我都唔信o架啦!佢個 《穿戴聽看網不盡》o的讀者一向都係得 OL o架之嘛!

‧我決定開個 blog 同黎華個《只穿喜歡的》打對台囉,齋貼單身靚仔直男!(好明顯係滿足個人私慾)

‧係咪即刻覺得人間充滿希望?

‧肯定勁高收視囉!

‧不過諗諗下可能一張相都收唔到,即刻勁灰。

*********************

o拿!

我真係開左

話支持果o的,好send幾張相o黎呀o下。
(總之直o既,單身/有家室/有女朋友都殺呀喂.......)

唔好齋食花生。

多謝各位!

32 則留言:

j 說...

開啦,叫竹笙健俾相你先!

素顏天使™ 說...

J > 竹笙健咪即係藍奕邦.......=_="

匿名 說...

開啦.V男好多靚仔直男順盤...

聶 3ear

V 說...

‧雪柄男好靚仔呀真係。
>讚同x100

p.s.1 我都好想睇「赤裸靚仔抱貓」圖...
p.s.2 我支持你齋貼單身靚仔直男!XD

我不是公主 說...

我十分十分十分支持你只貼單身靚仔直男 x 2

平時出街見得太多靚女
上網仲見咁多會令我自卑的
睇下靚仔實際0的

素顏小姐, 你叫到要貼相, 肯定大把人snd相俾你。(不過我唔會先.. 唔想搞到你個新blog咁快就無人再敢去。)

cc 說...

Go go go
I must support your new blog

人間真係充滿希望

assenav 說...

舉手擧腳贊成!我要靚仔直男相!

唔知點解,我覺得gor位雪先生有D吳彥祖gei味道,

Hana 說...

快啲開啦!

我有好多吖!問過準佢哋就send俾你。


(勁勁勁)

匿名 說...

開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開開


而且妳這裡可以回應,好玩些啊!


杜杜

靚貓 說...

oh oh oh ~~
我都好想睇抱貓相 *o* 期待呀 !!!!

那張黑白相 ... 有點江湖中人的 feel .. 一個型字

DOUBLE CHIN™ 說...

好呀, 我都有朋友要出賣! eeck eeeeck

不完美紳士 說...

支持! 我會第一個send比你!

paradarz 說...

食住花生睇靚仔

素顏天使™ 說...

聶 > 快 send, 果邊好冷清呀以家~~~

Hana > 開左啦, 快的 send la

DOUBLE CHIN™ > 你問準佢 ok 就可以 send 比我, thank you :)

不完美紳士 > 咁你好揀幾張影得你靚仔的send過黎啦喂~

paradarz > 絲打唔好齋食花生, 幫手做下野

micboy 說...

直男(本人也)都要日日「Full Of Hopes」!!!

匿名 說...

巳交帶v男...佢返左英國啦!

3耳

素顏天使™ 說...

3耳 > 乜都無收到喔.....

B. 說...

wow 支持支持.

我不是公主 說...

話搵唔到.. 咁快delete左個blog?

仲諗住今朝先問0的靚仔添

我不是公主 說...

唔好意思~ 唔知你改左link~

第一位呢位幾好喎.. 岩我杯茶.. 嘿嘿

kiki 說...

wow... no.1 已經好得喇喎!!

素顏同zz 打對台,hehe

旅行小粉絲 說...

支持支持呀… 直男相… yeah yeah~~

DOUBLE CHIN™ 說...

問緊朋友了!!
並把人間滿希望系列光速加進blogroll, news-feeder等等等等

斎爆的單身女子

匿名 說...

no.1好得呀!!!!*v*
哈哈哈哈
十卜十卜~

yau

匿名 說...

昨晚巳mail給V男...但未覆我...時差?忙?我都等緊啊! no.1 雖然細細個...但有大將之風啊!又是英國住客,好遙遠。


3 ear

匿名 說...

no.3 Vic好得

Meling Lam 說...

雖然至今的三位都有女友,不過單睇都好養眼,hehe

匿名 說...

no.3 Vic好得
X2

喂多謝素顏! 我今日真係充滿希望!

V 說...

多謝素顏小姐造福群XD!

iris 說...

真是「賞心悅目」喔! 03好OK!!!!

Elaine 說...

絲打我想send所有對我唔好既靚仔ex既相俾你,然後等你出個借刀post喎。

素顏天使™ 說...

Elaine > 呢位絲打, 如果妳o的 ex(s) OK 我實貼架喎, haha. 我唔想貼完收到 email 有人要我 take 走呀.