碎碎唸

JS《The JS Moments》

聽的
.我很喜歡的台灣創作組合JS,最近推出了《The JS Moments》,好好聽。最喜歡翻唱張智成的《凌晨三點鐘》還有楊丞琳的《習慣》,真正治癒系的嗓音。勁推。
.年度入手大碟之二 (另一年度入手大碟為方大同),王若琳《Joanna & 王若琳》,預購版四首四首都好麻麻,好在大碟又好聽返,想嚇死人。
.中島美嘉《VOICE》,依然熱播中。

看的
.想看《非誠勿擾》/《親密》/《The Curious Case of Benjamin Button 奇幻逆緣》。
.友人推介台劇《敗犬女王》,看了一集,好睇。阮天經 (定阮經天? 阮經經??) 都幾靚仔。

生活
.好忙,忙咩? 唔知。但我日日都 6am 先訓,可能好快死。
.寫稿,好懶,嘔唔出字。
.心情很好,07年(!!!!)的 bonus,終於在 09 年出到數,遲到好過無到。
.心情不好,freelace客一個都未找數(!!!) (寫完之後即收到其中一張 cheque,唔該 M 小姐),再唔找,我就爆晒你o地o的名出o黎!!! 條數夠我買隻大大隻的山茶花包包囉,頂你。
.好想買新手袋,未諗到買咩。
.農曆新年,零氣氛。
.覺得某人很可笑,某人 = 我自己,o者。



禮物
.收到 (據說可) 減焦油的濾嘴作禮物,好啦,都好過勸我戒煙的那些人。含著硬膠抽煙的感覺還是有點吊詭,我(記得的話)一定會用。還有,DVD 乙隻。多謝 K 先生。

28 則留言:

自由行 說...

祝你快快收齊爛數過肥年!

素顏天使™ 說...

自由行 > 承妳貴言 :)

卡臣 說...

《非誠勿擾》<--好睇 (真心話)

素顏天使™ 說...

卡臣 > 就落畫啦唉~

3ear 說...

非誠...訓推!
日劇sp波之塔2hrs...看小泉俊太郎
歲晚錢...祝袋袋平安.

Hana 說...

追債唔同上女,要軟硬兼施,祝你快快趣收錢吖!

素顏天使™ 說...

3ear > 小泉首相個仔不是我 buy 的 type, 不喜斯文仔, hee hee. 承妳貴言.

Hana > 咁上女應該點上? 我想知喎, kaka.

聶秀康 說...

>>Hana > 咁上女應該點上? 我想知喎, kaka


搭句咀...投其所好對症下藥.

聶秀康 說...

素素baby,

07,會否諗諗佢?去澳洲渡盛暑中的寒冷...吾錯!

素顏天使™ 說...

聶聶 > 不喜歡金融佬 :p

DOUBLE CHIN™ 說...

我以為自己晚晚3點訓已經算鐵人啦, 我估我會0係你之後死...

Garden of Eden 說...

不喜歡金融佬 > 素顏﹐點解? 金融佬包括Investment Banker同做與金融有關的律師嗎?

素顏天使™ 說...

DOUBLE CHIN™ > 其實大家都唔應該咁夜訓, 殘左要訓返好多先補得返.

Garden of Eden > 律師, OK; 金融佬, 直接係 banker, 特別係 ibanker. 唔鐘意, 因為金融佬 10 個有 9.5 個都係自大狂.

Garden of Eden 說...

了解﹐即係做friend都唔得?

素顏天使™ 說...

Garden of Eden > 做 friend, 果 0.5 個 ok. 其他自大狂做唔到 friend.

Good 說...

Quote:
再唔找,我就爆晒你o地o的名出o黎!!! 條數夠我買隻大大隻的山茶花包包囉,頂你。

你太 childish,以為寫下幾隻字 就有$$$收
係就好多人都唔使做 發晒啦.(你隻狗 亞J 又出現幫你啦)哈哈哈 .....

素顏天使™ 說...

GOOD > 喂好耐無見, 但我今日下晝真係收到錢喎. 其實無 $ 收都唔驚啦 (touch wood), 你話你要用你份年薪黎養起我到我死果日架嘛 right?~

elva 說...

素顏素顏,
我岩先search過濾嘴諗住買比我daddy...
點知search到..以下依編野...
http://bbs.xdxdxd.com/viewthread.php?tid=26271
節錄" 濾 嘴 香 煙 市 場 覆 蓋 率 的 上 升 速 度 , 更 與 年 輕 女 性 患 者 數 量 增 加 速 度 尤 其 合 。 研 究 人 員 分 析 , 濾 嘴 增 加 阻 力 , 令 吸 煙 者 更 用 力 吸 入 致 癌 物 。 "
囧!我諗...最好都係靠意志力...

素顏天使™ 說...

elva > 哇!!!!!!!!!!!!!!!! 好驚喎!!!! 送野比我果個人呀!!!!! 想點呀!!!!!

K 說...

素顏小姐:

非常抱歉
我也是這煙濾嘴的使用者,
不知道有此反效果.
請妳把濾嘴如像氣泡般拋向廢紙箱!
無心之失已矣

BAD 說...

"用份年薪黎養起妳到妳死果日架嘛"

好熟悉的對白啊!呀,我記起啦,我以前都對過一個靚女講同一番說話呀.

PS.我現在於青山病醫接受冶療

素顏天使™ 說...

K > 送過第o的lor? hahaha, 我絕對唔 mind.

BAD > 咁靚女點覆你?

K 說...

下次我送之前,會search一吓,確保無副作用才送.抱歉.

Good 說...

你要用你份年薪黎養起我到我死果日架嘛 right?~
養你 唔使用份年薪..你用得幾多呀(哈哈大笑)去Macao 都幾百萬上落(every week)

素顏天使™ 說...

K > 講笑 je 巴打, 你都係出於好意嘛.

BAD 說...

雖然我給她年薪養過世,可惜靚女嫌我唔專一,所以我受到刺激,最後被送入青山.

素顏天使™ 說...

Good > 個個禮拜馬交幾百萬上落, 哇, 我代何生多謝你.

匿名 說...

非誠勿擾 非常的好看!非常推荐,如果你听得懂北京话,有些台词会让你觉得很好笑。

还有演员叫阮經天。

第一次给你留言,很喜欢你的博客,从你这里学到很多东西,加油!