小物

不一定是推介,純粹分享。


鷅蚌相爭,漁人得利。本地時裝雜誌這兩月都有送大量贈品吸引消費者,九月號的《ELLE》,送 Paul & Joe 電話套,相當實用!(比上一期送的化妝掃好太多了!) 質感也很好,夠輕,很女孩子的味道。尊貴版的《ELLE》才有得送,不要買錯。章子怡封面,HKD$40。


放我的手提電話 Sony Ericsson G705 剛剛好,放薄身的卡片型相機我猜也 OK。


九月號的《Cosmopolitan》,送 Tsumori Chisato 薄身環保袋。該是雜誌贈品中 size 最大的了,日本雜誌常送的那些小的可憐 (譬如我最近買的那隻 zucca 就是,各位不要上當),只能淪為 OL 午間「食飯袋」,食之無味,棄之可惜。這個可以放得下整本的《Cosmopolitan》,雖然太薄實在背得不舒服,但看它的肩帶接駁位車了交叉雙線,都叫有誠意啦。話說回頭,今期的《Cosmopolitan》好睇過今期的《ELLE》,好多果隻。楊千嬅封面 (個樣用 Photoshop 執到勁似假人,over-retouched),都是 HKD$40。


今早收到迷你小郵包,謝謝黎華小姐轉贈兩顆阿西從台北帶來的手信。原來是手造的紐結糖,有淡淡的煙薰味道(?),不黏牙,好吃。我和黎小姐少見面,多是 MSN 溝通,不過每次見面這個有時候好窩心的女子都讓我好頭痛,生怕她又偷人家的牙籤/飲管/餐牌/啤酒杯之類,像個跳蹦蹦的失控細路,唉。

喂,幾時得閒呀妳?
Unknown 說...

哈哈,竟然第一個留言!好開心呀!

好鍾意你介紹D野,個paul and joe 同TC
我都好鍾意, 唔知而家仲買不買到,可能已被搶購了。

readandeat 說...

以前英國版的Marie Claire送一個很薄的黑色肩袋,幾實用,我用到現在。出去街口買東西最啱,只放銀包、手機和鎖匙。

悟樂 說...

佢唔偷壽司架咪算好law~~~
哈哈~~~

Ni 說...

你部 G705 keep 得好新淨 bor, 我部用唔夠半年, 中間個制俾我禁到甩色: (

hehe, luv yr cell phone pouch introudced, thz~!

(sorry i dun hv a/c here)

Holly 說...

UK Marie Claire always has nice free gift!!!!

匿名 說...

講真zz係未廿零歲d大吾透?好聽就叫童心未汶但一過某年紀就真係十三點兼蒸生瓜架啦!


Apple

匿名 說...

香港雜誌送啲野終於追得上日本
我呢期推介呢個,超大又實淨!!
http://tkj.jp/sweet/2009Sep/
唯一唔好係封面個步姐打針打到過曬火

匿名 說...

唔係廿零...應該都成三十幾...

Kat

素顏天使 說...

Apple + Kat > 我唔知呢段o野惹你地誤會定咩. 總之, ZZ 響一眾錫佢o既朋友心目中係十三點又好蒸生瓜又好甚至大唔透都好, 但佢從來都唔會做一的o野去傷害其他人, so that's why we friends will only loves her and 包容佢, she's always the kid.

匿名 說...

可憎偷餐廳杯碟始終不太好, 這是十歲孩童也明白的道理. 有些無良僱主會因為餐廳不見了東西(就是你們覺得沒什麼的牙簽, 餐牌甚至紙巾)而要求員工賠償. 好些餐廳員工屬長期散工, 日做十小時只得日薪百多元, 因為有人貪玩而不見了東西被僱主扣人工實在很慘. 玩樂都要為別人想想. 尤其現在經營困難, 僱主更為苛刻. 我說的都是事實, 因為家裡有人從事飲食業, 這些都是真實經歷. 我喜歡黎華的文筆,覺得她是有思想的女子, 但絕不欣賞她以為無傷大雅的順手牽羊.

MM

自由行 說...

多謝推介.
之前想買電話套, 又唔想買先達o個d 透明don don, 勁樣衰.
尋日睇完你blog後買左, fit晒我部機.

Rhian 說...

我都買到電話套, 超靚! 謝謝推介!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates