自己做. 簡單美味pasta



忌廉炒雞柳雜菌扁麵

今晚的晚餐,這是不可能不好吃的,簡單又美味(而且材料便宜,師奶仔們之上選),我男友就超喜歡啦!

材料:急凍雞柳兩條($3),鮮蘑菇($5.9),鮮蘑菇($5.9), 西蘭花($6), 洋蔥,薑,蒜,乾蔥,忌廉,芝士碎 (我選了 parmesan cheese)

做法:

1) 雞柳解凍後洗淨放廚房紙巾索乾水,切絲,糖+雞粉+胡椒粉+麻油+生粉撈勻,醃15mins或以上。備用。

2) 鮮蘑菇鮮冬菇洗淨切薄片,西蘭花洗淨分小塊。備用。

3) 洋蔥半個切粒,薑切片,蒜+乾蔥剁蓉。備用。

4) 扁麵放油鹽滾水煮 10mins (詳情請參閱包裝袋),剩起,過冷河,撈橄欖油。備用。

5) 少許橄欖油開鑊煎雞柳,見金黃剩起放廚房紙巾索油。備用。

6) 西蘭花放油鹽滾水稍灼熟即可,剩起,有時間可過冰水冷河(作用是鎖色 及 保持爽脆甜美)。備用。

7) 開油 (橄欖油/牛油) 鑊把 (3) 炒香,下菇片,炒熟。

8) 下扁麵再下雞柳,猛火炒。(西蘭花可於此時落鑊或做配菜減膩口感)

9) 下忌廉 5 湯匙,鹽少許,胡椒粉少許,猛火炒至汁收全乾即可。剩起。

10) 最後下芝士碎,即成!!!!:D


非 常容易,不過煮雖然辛苦(身水身汗,廚房無冷氣架嘛~),買o野返屋企果下最甘,一抽二lang,今日仲要買o左半打啤酒比林生睇波仲「秤」埋個哈蜜瓜 仲有一堆 食送,辛苦過做 gym 去 pump!不過呢,當你見到你男友食o左你咁辛苦煮然後大讚好味o既時候呢,就咩辛苦都唔記得o架啦~ :)
匿名 說...

不剪短,不染髮 和 不電髮 <<我都係ga~~
剪短容易"hiu"難打理唔鍾意, 中四果年俾學校屈過我染髮所以從此聽到染髮就覺得討厭, 電髮太傷頭髮我真係唔忍心...所以我都有呢個「3不」^^"

素顏天使 說...

sayumi > 多謝你!!! 第二個 comment 呀~~~

係啦, 我都覺得電/染頭髮好傷, 但係我個 stylist 成日想我電, 因為o的太健康頭髮好 out 咁話.

che~ 有乜理由因為人人都整壞o的頭髮自己又特登去整壞佢先得o架?!

不過染我係 OK o既, 但只限勁深o既啡色.

匿名 說...

Just The Way You Are

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates