蝴蝶蘭

過新年,訂花,送給我尊敬的兩位長輩。選了一盆蝴蝶蘭,不送 hamper,因禮物不是我選,不夠好的,情願不送,我只送我認為是好的。我送花經驗不多,當然我知花墟落手落腳去選最划算,但說老實的,最近也沒時間,唯有靠網上花店。

我訂花,一般都是在公司附近花店,近年訂最多的是送友人生小孩的花籃,還有開店用的花牌。

情人節快到,今年情人節是週六,可為不少的男士省錢? 但我想說花還是要送的,就週五送,因為花不是送給你的女友/太太,是送給她的同事看的。是呀,虛榮。一年才那麼一兩札花,你在省個甚麼東西呀? 千萬不要那麼笨把花送到女人的家,送來給鬼看嗎?

但我又不覺得今年有花收喎,知道我喜歡甚麼花的人,該都不會再送。想送的,也大概不知道要送我甚麼花,最主要是,也不知道我辦公室地址,哈。送錯我不喜歡的花,我會丟在一旁,然後減那個男人分的,直接地,誠實地。

淡粉紅色的牡丹 (Peony)

我喜歡很紅很紅的玫瑰,大朵大朵的繡球 (紫色的/白色的都很好) ,或者大粉紅色的牡丹,她們都很 loud。但不像是太陽花那種,小孩式的純情叫囂。我要嬌嫩,要嫵媚的低吟。

而送花,對了,又當是我虛榮。那些裹著鬼五馬六顏色紙的花,也不要送我,要送,請送有品味的。淡淡的素雅的,簡單包裝。太巨型的,也不要了,不知道可插在哪。太小型的,也不要送,拿了以為自己是初中生,裡面藏著一隻老翻哈嚕吉蒂。

很煩,對不? 送花從來都是一門學問啊。
卡臣 說...

想起汪阿姐的銀紙摺花

素顏天使 說...

卡臣 > 銀紙摺花 <---絕對唔 mind 收到, 唔洗摺添啦, 唔該.

xiao zhu 說...

自小就不喜歡牡丹,因為所見的都是一盤盤泥種的,毫無美態;再加上受古人荼毒,說甚麼牡丹乃富貴之花,登時變得俗不可耐。

到去年偶然見到朋友家中插了牡丹,就如相中一樣,才發覺牡丹也有其嬌媚處。

匿名 說...

絕對同意:「送錯我不喜歡的花,我會丟在一旁,然後減那個男人分的,直接地,誠實地。」但老實講,我都唔知自己鐘意咩野花,要睇下束花點襯法,只要係素色的,多數都OK~ 係… 送花都係幾煩下的~~

大的花也不要,小的,我OK 喎… 有就得啦!哈哈… 我也是虛榮的~ :p

聶秀康 說...

收銀紙花...好呀!年晚流流夠實濟.

我愛的是白嬋,玉簪清香幽雅.這些夏花便宜但祇可短暫擺放.玉簪花形小但放三兩枝一室清香.通常屋企買。

以前收花覺得麗晶酒店的就是面子就是品味.想想虛榮啊!

匿名 說...

不知所謂的臭8婆. 死港女, 吾該你睇下自己咩樣先講野, 送個花牌比你就差吾多.
夠膽SHOW我呢個MESSAGE出黎睇我點吊9你.
你知唔知自己好樣衰又肥又大隻又貪錢, 抵你嫁唔出比仔飛! 新年留係屋企咸, 情人節留係屋企食煙飲悶酒啦, 重諗有人送花, 你真係HIGH大左! 一係自己買一扎比自己再寫BLOG話好多人媾你. 重有, 你著衫好7, 記得新年流流唔好POST相嚇死人.

素顏天使 說...

睇你不爽的人 > 貼了, 又怎樣? 看我不爽又要看, 咁矛盾, 肯定係女人.

匿名 說...

留言欄供交流之用,咁惡性人生攻擊,只特顯自己人格低劣。還充滿惡毒的文字,可見心理之抑壓和扭曲。我同情你的

路過加把嘴

匿名 說...

我喜歡的花都蠻另類. 我很喜歡白茶花 (大吉利是), tulip (唔識打"屈",頂),玲蘭,毋忘我(野花幾朵), 最討厭的就是紅玫瑰. 不過一直以來都只有收過玫瑰... 大概不普遍的花, 恐怕要等很喜歡很喜歡自己的人才會花金錢和時間去找來送吧.
又,粉色的牡丹原來也很不錯呢.


>睇你不爽的人: 我好欣賞你咁不爽人地但又讀過曬人地寫D野囉.

神来之笔 說...

送東西從來都是一門學問。我不喜歡買東西給陌生人,也不喜歡收陌生人送的東西。

給對方送上他/她喜歡的禮物對我是一種鼓舞,因為這說明我對他的暸解沒錯。

祝你這個情人節收到你喜歡的花。

素顏天使 說...

haku > 其實我最喜歡的花.....是 Chanel 的山茶花, hahaha. 不過唔寫得出o黎囉, 又比人話我死港女 XD

Desertfox > 多謝. 你記得買花比你太太啊~

卡臣 說...

>>絕對唔 mind 收到, 唔洗摺添啦, 唔該.
嘩! 假人仔O唔OK?


唔使埋啲惡意留言
自己鐘意寫乜咪寫乜!

聶秀康 說...

素素豬
妳好勇敢又大方呀!吾緊要啦呢處係開放平台既然妳放得這留言出來代表妳冇放在心上.
鐘意的繼續看吾鐘意的都可以繼續吾鐘意!

素顏天使 說...

xiao zhu > 係呀我都係近年先學識點欣賞牡丹

旅行小粉絲 > 有就得? 記得話比 bf 知, 等佢慳錢.

BAD > 多謝 (不過你有隻錯字, 人身攻擊)

卡臣 > 假人仔花牌? 都好喎, 攞黎玩大富翁.

聶秀康 > 白嬋好清雅, 不過我係俗女我愛的大多大朵的花. 果位女士講o的o野無一樣係事實, 點會放響心?

匿名 說...

臭8婆. 死港女, 樣衰又肥又大隻又貪錢, 嫁唔出比仔飛, 衣著 7頭皮.

句句屬實, 樣樣事實, 童叟無欺!

Hana 說...

哈哈!哩排你同我都犯小人喎!

花我就唔想收了,折現啦唔該!

素顏天使 說...

睇你不爽的人 > 哦, 閱. (膠都廢事比)

Hana > 折現又唔好, 我都係想收下花, 開心o的.

雪山飛狐 說...

在下从来没有买过花送给太太, 因为她不想我浪费. 上星期去荷兰的时候买了一些Tulip的种子, 等雪溶化了之后一起种.

匿名 說...

well,惡意留言真係好無品,不過佢都唔係錯晒.俾人飛都係有原因的.

匿名 說...

>素顏: 我倒是因為山茶花才喜歡香奈兒. 雙C logo,我覺得毫無美感可言. 2.55一直都是我的入手目標.恨死.

匿名 說...

係呢!又話結婚點會散架?係未第三者?我都好想知喎!

素顏天使 說...

Desertfox > 送種子, 細水長流, 好 sweet. 但我無恆心, 送花好, 快o的睇到效果.

haku > 2.55, 對我來講太細隻, 我出街要帶好多野, 好"難"用.

Meling Lam 說...

有一種tulip,是多瓣的品牌,像牡丹,在沒有牡丹的季節,可用來「扮演」:http://twitpic.com/16925

Unknown 說...

haku 提到... 睇你不爽的人: 我好欣賞你咁不爽人地但又讀過曬人地寫D野囉.

喂.....本來唔關我事 但是 你的係咩理論性? 睇就唔好鬧 鬧就唔好睇?
正式廢人講廢話 又多一個死白痴佬...

Unknown 說...

B/F....
素顏天使 提到...
個個禮拜馬交幾百萬上落, 哇, 我代何生多謝你.
1.) How old are you ? (only know Mr Ho ?)
2.) Macao not only Mr Ho ~~
3.) 多一個0 同少2個0 對我們來講 無咩所謂..我同你 真係唔同Grade...

nepenthe 說...

從來未收過花。說實話,任何花都美,但我最怕最不想看到花凋謝的模樣。所以還是不收了。

何解啲攻擊人既留言咁鬼祟又咁低能既呢?係咪真係以為鬧人幾句肥蠢矮就會覺得好慘兼怕咗你摺埋個blog返屋企喊?你(地),係咪弱智架?

Good > 又要鬧又要睇,係咪有自虐傾向?

素顏天使 說...

Good > 我講緊澳門特首何厚鏵先生喎, 你講緊邊個? 唔同 grade? 當然啦, 我又唔似你咁要長期食藥醫語癌, 係喎, 你語病好返好多, 轉左醫生?

素顏天使 說...

nepenthe > 係咪真係以為鬧人幾句肥蠢矮就會覺得好慘兼怕咗你摺埋個blog返屋企喊? <--笑, 嘻嘻嘻.

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 說...

Gabrielle Chanel徧愛的camélia,美麗而高傲...

Meling Lam 說...

haku> 咩都唔好講,你要試下chanel通粉先。

Unknown 說...

要長期食藥醫語癌, 係喎, 你語病好返好多, 轉左醫生?
Regard to your family

素顏天使 說...

GOOD > 哈哈哈哈哈~ I like this one, 轉左醫生果然係精靈左好多.

匿名 說...

Meling> 雙.C.通.粉.?!

GOOD> 我沒有理論, 說的只不過是有邏輯的人都會明白的東西, 所以不能奢望你可以理解. 順帶一提,你不屈不撓的精神也是很值得欣賞的.

Hana 說...

靚女,祝牛年好運隨身!

Unknown 說...

haku:
我沒有理論, 說的只不過是有邏輯的人都會明白的東西, 所以不能奢望你可以理解. 順帶一提,你不屈不撓的精神也是很值得欣賞的.

有邏輯的人都會明白的東西:
人渣 廢人 死白痴狗才 你唔死都無咩用 你老豆同你老母鬥爭 係唔係要分開呀 電視劇一路睇一路鬧 咁你又睇(仲要日日睇)又要睇 又要鬧 呢D 係唔唔係... 所以不能奢望你可以理解 文化乞丐 唔好辦有料啦 仆街佬

匿名 說...

素顏:我叫我男友黎睇你個blog,睇埋我既留言,希望佢真係識做啦!:P

某人留既言越來越好笑… 哈哈… 學你話齋有改善… 明晒!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates