自己做.(亂亂做) 肉桂蘋果麵包布丁

昨日在家無聊,做了一些 honey and butter biscuits (不是餅乾,質感有點像 scone)。你知道做這些東西,發牙痕,最多不就一件起兩件止,但是拌麵粉做手作,永遠就得做個最少五六件。那餘下的又怎麼辦呢? 結果我是拿來做了 bread pudding。

我一向都愛吃 bread pudding,昨天在松露姐那裡看了她的這篇《「吃甜甜」蘋果麵包布丁派》,就叮的一聲想到拿來消耗剩餘的麵包。其實 bread pudding 的發明,也真的是因為以前的人很節儉,硬了乾了的麵包丟了好浪費,就發明了加入牛奶和雞蛋做甜點。其實做這道甜品很容易,又不廢時和功夫,我也只是拿家裡的物資湊合,這次學懂了以後可以多做呢。



肉桂蘋果麵包布丁 (2人份)

我的食譜......其實都是自己亂做,當然都是 based on 松露姐的食譜,不過我向來不是個依份量行事的人,所以這個是「素顏 style」的 apple bread pudding,enjoy!

材料:
1) 蜜糖牛油餅 (我用了 6 個迷你 size 的) 或任何 麵包 亦可。
2) 中型蘋果 1 個,去皮去蒂去芯,切薄片。
3) 鮮忌廉 (雪櫃剩了半盒就用了半盒,小 size 的 President)(試做過後,覺得口感不會很濕,不會膩,很對個人口味)
4) 雞蛋一隻 (都是普通的雞蛋,也是用小型蛋)。
5) 白砂糖 2 茶匙 (因我不愛吃甜)。
6) 雲呢拿香油 數滴。
7) 肉桂粉 適量。

因為不想洗碗,所以用了錫紙焗盤去做,超方便,當然賣相就差點啦。

做法:
1) 焗爐預熱 200 度。
2) 蜜糖牛油餅撕不規則大小,舖滿錫紙盤。(舖了才發現我忘了在焗盤抹油啊 :p)
3) 鮮忌廉 + 雞蛋 + 雲呢拿香油 + 白砂糖,拌勻
4) 把 (3) 倒進 (2),讓麵包吸收大約 5 分鐘就 ok。
5) 同一時間可切蘋果,切好就把蘋果舖在 (4) 上面。
6) 灑上肉桂粉和適量砂糖 (如有 brown sugar,亦可預先拌勻適量 brown sugar 和肉桂粉),再撒在蘋果上面。
7) 焗 20 分鐘至表面金黃即成。


熱氣騰騰!!!蘋果烤的有些軟,有些脆,下面是沾滿甜美蛋漿的麵包,真的很好吃!(阿王賣瓜,自賣自誇。)


獨食易肥,分了一半給同是「東區之友」的 PY 小姐,PY 還特地駕車來拿呢!(我可真是素顏的模樣就落樓 XD,希望沒把 PY 給嚇死) 一邊吃熱騰騰的麵包布丁,一邊呷著 Crabtee & Everlyn 的 Afternoon Tea,一邊看《珠光寶氣》,實是人生一大快事呀,呵呵呵。



申延連結 -- 無聊時日隨手記《寒天吃暖
KennyT 說...

Wow, bread & butter pudding 都係我飛佛呀, 不過我prefer冇蘋果個隻, 素顏, 你好賢淑啊, 識食又識煮^^!

素顏天使 說...

Garden of Eden > 我都唔想咁賢淑, 我都好想有o的街出去蒲下, 啦下就長夜漫漫一兜友食布甸, 嗚~~嗚~~嗚~~~~~

匿名 說...

小可愛真是行動派,
姐姐才剛PO你就做了^^

這派真的好吃,
我第一次當然要跟著阿莫媽的食譜做,
以後也是自己抓份量亂亂做,
開心最好^^

姐姐把你這篇抓回家連結囉^^

素顏天使 說...

松露玫瑰 > 謝謝松露姐的美味食譜和連結 ^^

匿名 說...

真係好好味呀,我同媽咪五分鐘清晒半兜,又香又唔太甜,冬天食暖笠笠既甜品真係爽呀!!

匿名 說...

好想食呀…
對… 呷著tea、食自制甜品睇喜歡的戲,真的好開心啊~~
:D

素顏天使 說...

puiyee > 都係多謝你同"伯有"俾面 je :)

旅行小粉絲 > 加上係襟住綿被暖笠笠, 好"宅"呀我~~~~

KennyT 說...

我都係東區之友﹐好羨慕puiyee... lor, but after reading this comment, 素顏 would say "chi sin, 好熟啊?"

素顏天使 說...

Garden of Eden > 你洗咩羨慕 puiyee, 你叫你呀 BB 整比你食咪得囉~

KennyT 說...

Btw, 題外話 ( 又﹗)﹐我找到神醫﹐聽日就去睇佢 (his clinic is at CWB)﹐同事話個醫師以前o係大陸幫D政要睇病&調理身體ga wor(好似話連連墮過幾多次胎把下脈都聽到ga﹐真係人都顛-_-﹗)﹐我睇完覺得得既話介紹過你呀!你唔好再成日半夜三更仲唔訓la﹐好傷身&嚇鬼死人的。

Note: 睇下我幾關心你...o丫!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates