髮箍

也說一點身外物。

不知從何時開始喜歡用髮箍,大概是因為夏天太熱,頭髮太亂,又或是自從要九時上班之後吧?匆匆忙忙的起床,有甚麼好得過把頭髮一股兒梳起 all back,帶個髮箍就可出門去?今年秋冬各式的髮箍將會大熱特熱,我用的都不是甚麼貴價東西,不過方便好襯。貼士是一定得把頭髮梳得燙貼,我總覺得長卷髮不束起加頭箍無論如何都太像 80 年代的玉女了 (除非你長得像《ViVi》的野性女模囉)。

貼幾個近期最常用的。這堆黑色的髮箍,最便宜的 HKD$5 個,幼幼的膠條,已經弄斷了無數個。最大量時期一次過擁有黑 / 紅 / 藍 / 白色,不過最常用的,一定是黑色。最貴的也不過是 HKD$29.9,有少許羽毛的那個購自 H&M,我的頭大,用誇張款式看起來比例更大,這些低調一點的比較適合我。不過說到 H&M 的頭箍,size 都是偏小的,帶足一天的話箍到頭好痛。(題外話,說到 H&M,我好想去搶 11 月 14 日推出的 crossover Jimmy Choo 系列呀,嗚~嗚~嗚~) (又順便講埋,墊底那塊紫色絲巾其實是 Johanna Ho x 今期 11 月號的《ELLE》的小贈品,穿西裝褸插口袋幾好襯。)

這兩個,購自街邊車仔檔,我近期的至愛,布料做的,dot-柄,一黑一白,每個 HKD$15。

(both from Charlotte Ronson)

今年流行有大羽毛,或是大蝴蝶結、大寶石之類的款式,今期的《ViVi》差不多所有的時裝示範都用上髮箍做 styling。這些流行款市售的最便宜都要 HKD130 左右 (這個是銅鑼灣價格),其實自己買材料做會便宜得多呢。
阿ta 說...

我都係呀! 我今年唔知仲咩又係成日用呀! 返工都用!!! 我都自己買了一包水鑽來個自家製呢! $130<-已經算平喇.... 有D什麼日本入口的,唔靚的都要700幾..

Unknown 說...

去SSP買一個大羽毛(+石)髮箍,$45有交易,係MK賣成起碼一個dup,賺到笑...
H&M的size的確太細,不過佢d彈性髮帶又ok好用wor,而且款式唔會太浮誇,易襯衫~^^

天才瑪姬 說...

我上淘寶買左個羽毛頭箍但時未用過(又戴眼鏡又戴頭箍個頭好唔得閒)
又搶 11 月 14 日推出的 crossover Jimmy Choo 系列唔知要幾點到排隊先買到……
你想買鞋定手袋?

Unknown 說...

H&M那個當我回頭想買的時候已經沒有貨了, 嗚嗚!(後悔)

匿名 說...

我都有幾款髮箍,戴住頭發唔會亂飛

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates