in love with elinkan

(source from elinkan's blog)

上一篇提到喜歡看的時裝 blog,除了紅到發紫的 Bryan Boy,街頭 fashion snap 拍得最好的 The Startorialist,最近很喜歡看這位瑞典女郎 Elinkan Jonsson。話說回頭不知怎的就是喜歡不了 Susie Bubble;還有13 歲的 Tavi,最初看 Tavi 也覺得蠻有趣的,可能最近曝光率太高,看得多,再搞怪都覺悶,一如已經看厭了的 Scarlett Johansson。

(source from elinkan's blog)

所以我喜歡這個有如時裝清泉的 Elinkan。一頭紅髮的 Elinkan 所穿的時裝風格不走怪路,主要以 vintage style 為主。當然,她有一張漂亮的個性臉孔,唔洗行怪,行靚就得。每一張的照片都似明信片,每一張都有精心設計過後的 styling,有如是真人版的《Amélie》。

(source from elinkan's blog)

這個 19 歲的少女,除了擁有時裝品味,化妝還有髮型的技巧也是相當有水準。我特別喜歡她的紅唇 (經鄙人調查,她所用的唇膏為瑞典品牌 Make Up Store 的 #Survivor,連唇膏的名字也是如此剛烈),還有那一頭微捲的輕盈紅髮。

(source from elinkan's blog)

她剛於日前上載的那身紅白 dot 柄裙子,咳唔咳唔,碰巧我也有一件!

.......不過是五歲的時候 (相關舊文),看來我的時裝品味有點不進則退 huh?



申延連結(1) — Elinkan @ Lookbook
申延連結(2) — Elinkan @ Flickr
松露玫瑰 說...

裙子!
兩相比較....
哇哈哈,
太可愛了^^

Klaris 說...

oh 搞乜鬼似成咁! cute! 所以話潮流都係一個循環...

J小姐 說...

太好的介紹!
我都好中意the sartorialist!!! stylebubble同樣都係唔太喜歡 (我唔太中意D咁爆既打扮, 我唔會好似佢咁著衫出街), 不過會睇lor!

黑人 說...

http://www.chicandcharming.com/2008/07/mad-mens-joan.html

唔知點解我見到佢就諗起Madmen 入面個Joan Hollaway

素顏天使 說...

松露玫瑰 > 很明顯我是越大越不可愛的類型...囧。

Klaris > 是呀真的是有夠巧合,裙子的樣子很像。

miss j > 我自問無一個型樣去襯型衫,所以果隻 style 我都係得齋睇 2 字.

黑人 > 《Mad Men》真係好睇咩?? 好似呢排人人都講。我睇左一集頂佢唔順, 好有大男人主義打飛機 feel 喎.

匿名 說...

好可愛呀~
你細個咁笑好Q~ 仲有酒渦XD

黑人 說...

回素顏大大

Madmen果個年代,係大男人+小女人主義
好多野我地今日睇係錯晒,當年係皇道既(例如在公司摷女同事,返工狂煲煙及怒隊威士忌)

成套劇其實係想講返四十幾年前既女人點樣在大男人世界內生存,第一季尾有兩集特輯講女權運動起源,絕不是打飛機劇集啦 ~~

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates