日常讀物

上一篇寫石硤尾的賽馬會藝術中心時,文末提到的那位友人型男何氏就是勁多 Fans 的插畫師 John Ho 了,最近何氏出了新的繪本+散文集《少年事件 — 成長的快樂與輕狂事》,是他的 Blog 的一個結集,三聯出版,HKD$88。

友人攝下正在拿簽名的我...... 嗯,我知我知 (不用特意留言告訴我),披頭散髮好像女鬼嘛,我好久沒有找我的髮型師了,太忙。

巨型的簽名,畫了一個大臉人......

說到 John 又怎麼能不提到他的兩位好友,也是剛出新書的小克和阿德?我還買多兩本送予初次見面的 KT 先生,完全是一副逼人睇的格局。楊學德《標童畫集 4 之 我恨我痴心》及 小克《偽科學鑑證 4 之 愛令我變碳》,三聯出版,HKD$88@。

大大隻的「劉騮」figure,so cute!(攝於 JCCAC)

KT 除了送上美味的台灣手信,還送了我松露玫瑰的首本食譜《廚房新手料理總複習》(菊文化出版,NT$249)。「阿給」(台語,阿姐的意思) 是我最喜歡的 blogger 之一,她的食譜我也多次作參詳,在香港的書店找過多次也不見此書,想不到知心的 KT 竟然給我在博客來訂來了!在此再次謝謝 KT 啊!

以上四書,非買不可,誠意推薦。


最後送上呂方《愛令我變炭》MV,1987 年出品,1:09 後有最近「諗多o左」o既郭富城做 dancer!
K先生 說...

有嫰口城城睇喎
呂方跳舞勁hea

Tram Tram 說...

嘩,點解大定d生活同睇法都係一樣ga?! 驚!
過氣消息一則,我響馬健記見到有松露姐姐本書呀!

素顏天使 說...

K先生 > 人人都出力扭, 呂方好似個 MV 唔關佢事路過咁 hea.

Tram Tram > 點解大定d生活同睇法都係一樣ga <---唔明

KennyT 說...

你送的兩本書我下個禮拜無咁忙就會開始睇﹐哈哈﹐揭過下本愛令我變碳﹐D圖畫得
好精美﹐內容好笑但又有弦外之音﹐好得﹗

Tram Tram 說...

打錯字,應該係大家~
講開又講,你有冇買埋德仔之前果本「不軌劇場」?! (唔知有冇記錯)
如果響三聯買一套四本既小克或德仔既作品,有七五折喎!

素顏天使 說...

KennyT > 你轉新工無咁忙時可以睇下呀~ hee hee

Tram Tram > 有呀之前買左 lu~ 基本上小克同阿德出書我都係必買的。

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates