「幫朕check下」(最新追加版)

在高登見到一帖,收集了幾個「經典」的 TVB 電視劇的對白情節,笑到我死,在此 sharing。

「幫朕check下」

首先要 share 的有這個,陳豪在《帝女花》一劇中飾演崇禎皇帝,向飾演宮女(?)的邵美琪和公主的佘詩曼交待一些事情。其中一句對白是「幫朕查下」,不過陳先生一時口快快,讀作「幫朕check下」。個人親身驗證,應該係「幫朕赤下」!讀音介乎「check」和「查」之間,嗯,各位有興趣想聽聽的,可按這片段的 10:07 左右

關於這句「幫朕check下」,因為 Youtube 上載的片段不斷因侵權為由被 TVB 刪去,網上有謠傳是江華在《九五至尊》中講的,甚至有謠傳是古天樂的《尋秦記》,後來又有網民表示是《洛神》(又是馬俊偉+陳豪!),定還是這四套劇的所有皇帝都叫過人幫佢 check o野呢?真是一個 Urban Legend 啊!你地都幫朕 check 下啦!

悟空:「好撚痛呀師傅!」

《西遊記(一)》中張衛健飾演的悟空被劉華江華飾演的唐僧唸緊箍咒懲罰,悟空向唐僧表示好痛。我聽了這個片段幾次 (約 1:54),又真係好似「好撚痛呀師傅!」喎...... (正確對白應為「好喇夠喇師傅。」)

「賞月食糖水咁遲至call我地?」

好經典,民初劇《十兄弟》結局篇一場埋尾群戲,駱應均飾演林文龍和郭可盈夫婦的父親,抱著他們的兒子十一仔表示為甚麼吃糖水那麼遲才叫他們出來。可參看這片段的 41:00 左右

16-11-09 追加......

《宮心計》第19集,張國強飾演的萬將軍在御花園和米雪飾演的鍾雪霞的一場對手戲。御花園,原來就在美孚新村隔鄰的「嶺南之風」公園。嗯,好 subtle 的樓盤廣告啊!

K先生 說...

真係句句金句!
哈哈

mookbeauty 說...

陳豪:幫朕查下! (係有D“鄉”音姐)

悟空:...好燃痛呀,師父!... 好喇夠喇,師父!....

應均:....咁遲仙call我呀.....

閃閃星小藍 說...

好好笑

Tram Tram 說...

好好笑!

仲有呀,好似係《碧血鹽梟》入面,郭有句對白:「你地計埋d OT錢就走得啦」(但當時係明末清初果類背景!!)

同埋當時秋官拍《楚留香》時,竟然講句「時候都唔早」呢句對白既同時,響度睇緊隻錶!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates