KIEHL'S 最新醫學防曬乳 + 醫學淡化黑眼圈精華

夏日將至,又是防曬品出籠的時間。我說實話,過去的那 28 年我都從來不注重要塗防曬
 的,自恃完全沒有色斑的困擾,我在一醫學美容中心玩過一部檢測皮膚機器,我的色素比例跟同齡的女生比較有九十多分 (滿分是一百)。

不過早陣子看了一個徐濠縈的雜誌訪問,原來她「做囡」的時候想法跟我一樣,恃著年青就不塗防曬品,現在年紀開始大了就「知衰」。被她這麼一說可謂當頭棒喝!原來每天使用防曬品,已可減少 90% 的皮膚老化和其他的皮膚問題的了!想不到猛烈的陽光原來對我們皮膚侵害那麼嚴重呀!

收到 KIEHL'S PR 送來的一大盒 Box-set,裡頭有這支最新推出的醫學美容 Dermatologist Solutions™ 系列的防曬品「Ultra Light Daily UV Defense 醫學輕柔抗氧防曬乳」 (HKD$330/30ml),防曬度達 SPF 50 PA+++ UVA,好強。我身邊有不少的朋友都向我推薦這個新品,說是防曬乳,其實質感是介乎乳液和乳霜之間,以外國品牌來說都幾好推。我個人覺得就比較適合乾性肌的女生使用,因為我本身是油性肌,用了這個也有點出油的狀況,不過乾性肌的女友則覺得十分舒爽。

另外一支同時間推出的同系列新品則是這支「Dermatologist Solutions Ultimate White Darkness Diminishing Activated Eye Treatment 醫學瞬間亮肌黑眼圈淡化精華」(HKD$390/15ml),這個 eye cream 含有高濃度的維他命C葡萄糖甘及梅子精華,可減少過多黑色素及色斑的形成。我以前最怕用 eye cream,不過年紀漸長,怕 eye gel 滋潤度不足,最近晚上都開始試著用用看,日間就繼續塗 eye gel。

另外最值得一提的是,這兩支新產品都獲 FDA 美國食品藥物館理局認可,含有專利雙重穩定抗 UV 濾光分子Mexoryl SX™和 Mexoryl XL™,與及可抗氧化的維他命 E。

同場加影:有時都好怕 PR 送來的資料全部打印在紙上面,一不環保,二不方便,有時去完 press con.,手上還得拿一大個文件夾。KIEHL'S 的 PR 超貼心的送上這支入好資料的針筒狀 USB 手指,好可愛的外型,又可以循環再用,超讚!
匿名 說...

我本身冇咩化妝...同埋對好多防哂都敏感,有次搽同學個d 100+個即時個咀腫哂要睇醫生。
所以都唔(敢)搽防哂

但係有一日我貪玩去試bless個氧氣cream落手個陣, 無錯對手係即時白左好多,但係d手斑出哂黎!嚇到我死下死下, 而家日日都用下d spf15~25 小學雞級粉底搽面搽手頂住先..好過冇啦...50個d我一搽就會又痕又紅.. :(

岩岩24的fox

素顏天使 說...

fox > ...我一路都以為你係男仔!!!

anyway,我估你係對o的防曬品嘅其中一o的成份敏感,咁你要學下去睇o的成分啦,留意下搞到你敏感嘅成份係咩,以後有呢個成分嘅產品你都要盡量避免用啦。

或者再簡單o的,就係買o的講明係高防敏嘅防曬品。:)

匿名 說...

嘿嘿好多人都以為我係巴打, 其實我係絲士打 lol

thx Patrica 個醫生都係咁同我講。所以我都會買幾種黎試...通常zinc oxidize個d我會冇咁痕+紅得咁勁。 :)))

kiehl個隻我諗都會試下...美國唔岩用可以退 A_A

FOX

Unknown 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
Unknown 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates