SPA by MTM 全新 Home Spa Sensation 系列

以前只去過 IFC 那家國金軒,印像很好,點心很精緻又美味。今天得 MTM 方面的 PR 邀請,去了尖沙嘴 The Mira 那家分店出席一活動,原來就是在上次吃那家 WHISK (相關舊文) 的樓下。可以拍到上次拍不到的玻璃球吊飾,哈哈。

去的時候遲到,座位分配很後,拍不到台上面的情況,美容師示範給模特兒推油,嘉賓上台分享,也只能看那小小的 LCD 屏幕了。桌子上面的這一盤中藥是甚麼?跟是次活動要宣傳的當然有關,原來是分了陰陽療法用的中藥,SPA by MTM 剛推出了「日本漢方陰陽平衡療法」。

「日本漢方陰陽平衡療法」是 SPA by MTM 全新的皇牌療程,集「藥草學」、「芳香療法」和「日本經絡療法」於一身。美容師會先替客人分析陰陽體質,才選配個人處方的專屬精華油及漢方草球熱療 (就是用上面那些草藥),作針對性的療程,對症下藥。不過我不知道這 SPA 好不好,因為我沒試過他們家的 SPA 啦 (聽說很有名的)。

價錢方面,1 小時 45 分鐘的療程 (包括沐浴和茶點休息的時間),HKD$1,800。

連奉吃的小點也分有「陰陽」兩派,這個好像是「陽」的吧?坦白說,味道不怎麼樣。

糖水是很滋潤的南北杏燉雪梨,不過有比較太甜了一點。
 
大會送上全新 Home Spa Sensation 系列的其中一瓶 Aromatic Body Mist (HKD$480/100ml) ,噴灑式的香薰油質地比常見的薄身一點,適合怕黏膩但又要滋潤度高的女孩子。胡桃油和甜杏仁油的成份,可以好好保護和滋養肌膚,茉莉的清香味道也可有效幫助睡眠,具有寧神的功效。哎吔不過怎麼給我香薰油?我一個人塗不了背部,要找個男的來給我塗才成......我怕放到我找到男友,這瓶東西已經過期了,囧。(OK,which that makes me 在認真考慮好不好去參加一下 speed dating 之類的活動,怎麼常常收到這種提醒你要有情人才好用的護膚品!好討厭啊~)
另外同系列的 Nutritious Body Lotion (HKD$580/120ml,上圖中) 和 Smoothing Hand Therapy (HKD$480/100ml,上圖右) 都好吸引,特別是 body lotion 含有矜貴的黃磷複合物 Pro-Phosphor Comples,可以抗衰老同時有效提升肌膚活力。可惜因為我太遲去,所以錯過了試用的環節了。

不過對我來說這活動的最大得著是見到空姐 Elaine 的真人!讀她的 blog 很久,還是頭一遭見面呢~ Elaine 真人跟我想像中差不多,個子很嬌小,完全不明白她為甚麼常嚷著要減肥;穿很性感 (well 我認我間唔中有偷望人家的乳溝 :p),就是很媚的那種女生呀。

---------------------------

國金軒 Cuisine Cuisine at the Mira
地址:尖沙咀彌敦道 118 號 The Mira 3 樓
電話:2315 5222
菜式:粵菜




檢視較大的地圖
Elaine 說...

小姐,你條事業線長同深好多囉。

匿名 說...

素顏 : 妳一定會搵到一個能依靠的男朋友架! 妳而家享受下一個人的自由先啦!

Tung

Unknown 說...

去啦!可以 screen out 左 D 無心既人先丫嘛
同埋我覺得食個 tea 姐
咪當識多個 frd 囉
加油呀!唔好成日慘慘樣 ;P

Am. 說...

個個空姐昨日唔休息都番去靜坐遊行,又累,又餓,又食風,Elaine呻就識學人呻,但大家有實際行動,佢就走去嘆spa,有義氣!(素顏小姐,希望你唔好誤會我o係你度搞事,如有打擾請見諒,我只係睇唔過眼有人咁自私)

素顏天使 說...

Elaine > 我條「事業線」無助我揾啖食喎但係.......

Tung > 享o左好耐啦,享夠o架啦......

Fa > 好貴呀但係,我問過,成 HKD$5800/3次!!

Am. > 唔知回應咩好啦......

Elaine 說...

Re Am: 這是素顏的blog,你要罵我的話,可email我,請別在她的blog生事端。

如果你的中英文不是太差勁的話,看完她這篇blog,該知道是品牌名稱有“spa"這個字,而非去了嘆spa。

活動地點是中菜廳,請問在中菜廳如何做spa?

你知道活動舉行時間嗎?知道活動時間有多久嗎?知道我之後去了哪裡嗎?

對一切不清楚不知道甚至連自己的真名blog名和email都沒留下,就縮在一角罵人,這是甚麼道理?

我極尊重你對工作的熱情和對工會的支持,也請你尊重我的。我的工作,除了正職是空姐,還有其他freelance工作的。

出席event,在你眼內可能是去玩去識人去嘆去溝仔去拎gift,你大可繼續維持這想法。

但於我來說,那是一件工作,同樣不容出錯。遲到早退聲大夾惡黑口黑面錯得離譜得罪別人的話,以後別妄想有其他freelance可做。

然後,可以訓街。

做人,凡事不要只看表面,世事不是只得chicken or beef那麼簡單。

又,再重申,請別因為我,在素顏的blog生事端。

Am. 說...

elaine小姐,昨日我去你blog留言後都諗,可能你好早之前答應去event,可能你都想支持但去唔到...打算番屋企後叫你刪除我個留言同你道歉..但係

1)你無show我留言出來,刪除左!我係因為咁先更加嬲才留言俾素顏!(但講到底件事同素顏無關,我認係我唔冷靜,素顏小姐,sorry)如果似你咁講有苦"沖",我留言俾你,你可以大方回應番呢段內容,我講錯左一定道歉!但你連show留言都費是..

2)你篇文本來寫event時"忙住swap機,覆email同關注空姐靜坐遊行情況",但到左昨夜,你刪除左"關注空姐靜坐遊行"....唔係身有屎怕人知道遊行同去event係同一日,如果係你講到咁理直氣壯,點解之後改文?

3)我有follow你twitter,所以知道遊行時間你身在event,之後去左睇醫生...但睇醫生時間已經係遊行差唔多完結的傍晚,唔好用睇醫生做借口

4)睇得出你緊張freelance,病左要請假睇醫生都出席,好敬業!定係要出席event所以請假睇醫生?呢點我冇証明,你可反駁自己真係病,公司冇話病左唔俾出街..但睇完醫生,又話再去食水煙..你有你自由,但我覺得真係病左就唔好周圍走...

我冇寫blog所以冇留blog,真名留言俾你時亦寫左俾你知...我依家趕住番工,返來會email你,唔想再阻人地方..

素顏小姐,再一次道歉打擾你!我o係度留言只因為有人唔show留言刪除晒!謝謝!

匿名 說...

haha, funny to read the above replies! very entertaining! thanks!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates