嘉麟樓




中秋節還有幾天就到,要買月餅送禮。給我媽媽啦,給男友的媽媽,當然還要買一盒給自己。

我沒有 ZZ / ZZ 的友 D 小姐 / ZZ 的友 B 小姐......或者其他的美女 blogger 那麼人氣,有忠實讀友寄來月餅呀~ 我要吃,就得自己去訂。(酸葡萄啊,蹲在地上面畫圈圈......) 差不多是早一個月前已經訂好了。

嘉麟樓的迷你奶黃月餅 (HKD$160/8個) 如何好吃,實在很難說明之。拿我的貓做例子啦,一般人吃的食物呢,我的貓就算嗅到好香,牠都會很有「儀態」(?) 坐到一旁,等我撕一兩塊肉給牠吃。那天晚上,我在房間一打開這月餅的盒子,我的貓就立即衝進來,喵瞄叫說要吃!後來牠就連我掉在桌面的餅碎都不放過,通通舔乾淨。

我個人覺得熱吃最好吃,放到焗爐或微波爐先略為加熱一下就成。

另外如果今年向隅了的讀友們實在很想試的話,半島酒店對面的九龍酒店也有賣一模一樣的迷你奶黃月餅(相關舊文)。江湖傳聞說是同一個餅房做出來的,我個人來說覺得九龍酒店那個包裝比較浮誇一點,味道有 99% 相似,其實送禮也不錯,當然名字還是嘉麟樓比較響噹噹了。

注意,食用期只有5-6天,吃不完記得放雪櫃啊!

(24/9 補充:有讀友說九龍酒店的月餅不好吃,一叮即散云云。嗯,今年的我沒有吃過,但上年我有買,我個人來說就覺得沒有其他讀友說的那麼差,真心覺得幾好味。又,有讀友說九龍酒店已經賣盤,所以今年的九龍酒店月餅應該不是由同一個餅房做出來的。) (經再查證後,九龍酒店早於 2005 年 2 月已經賣盤予海逸酒店集團 [link]。) (唉,頂,其實食個月餅o者,乜搞到《酒店風雲》咁樣o架?)

----------

嘉麟樓 Spring Moon
地址:尖沙咀半島酒店 1/F
電話:2315 3160
菜式:廣東
備註:Official Site
麻煩妹 說...

不是傳聞, 是同一餅房出品!
另外, 月餅, 我覺得還是自己親手整, 又新鮮又熱又好味.

匿名 說...

雖然麻煩妹這麼說, 但九龍酒店的月餅是不及嘉麟樓的!!
事關公司收到一盒嘉麟樓的月餅後, 大家狂風掃葉落般消滅了一整盒, 同事跑去買了一盒九龍酒店的回公司, 根本就不是那回事, 外皮十分乾, 一叮即散, 雖省下的幾十蚊, 但一定得不到同質素的東東

匿名 說...

外皮十分乾, 一叮即散!!!
>>呢句完全係我既心聲..
九龍酒店同嘉麟樓既味道係就係有九成似,
不過整體黎講,只係有7成似,
因為佢既質地同口感好唔同..
絕對係一分錢一分貨..!

匿名 說...

九龍酒店轉手喇,而家係海逸超人旗下,不復以往喇 ~
我今年買左半島月餅,只有"半島"字樣而唔係嘉麟樓. 食味無乜唔同, 但口感....真係有分別呀~

素顏天使 說...

Q > 咁即係今年先轉左唔係同一餅房? 事關我上年有買九龍酒店, 我真係唔覺得有其他讀友講得咁差喎. btw, 咁半島有分別的意思係好食過嘉麟樓定難食過呀?

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates