不求勝利 輸少當贏

*** 本文將暫時置頂至 31-08-2009,要看更新可直接跳過至下面,感謝。***


早前收到《ELLE》方面的編輯給我 email,說是她們正在舉辦一個名為「ELLE Queen of the Web Our Favorite Blogger 我最喜愛的女 Blogger 」的選舉,而竟然!有讀友給我提名了 (雖然完全不知道是誰,也謝謝給我提名的你/妳),所以,就這樣迷迷糊糊的成為候選佳麗之一。

當然當我看到那個候選名單,見到知名博客如 Sidekick 呀,鄧小樺呀,袁彌明呀,王穎呀等等等等,就知道自己勝算不大,哈哈哈哈。但為了不要讓自己輸到零票 / 排第尾,不求勝利,輸少當贏。還是在此呼籲一下,於 8 月 13 日至 31 日期間,大家有空就去給我投一票啦,我是 12 號的素顏天使啊~ m(_ _)m (最好投完之後,又順便,或者,行個好心,做個方便,叫你的親朋戚友一起投我一下啦 .......)


投票程序很簡單,先登記成為會員 (如以上的圖示),click 紅色箭嘴 位置的連結登記並填寫簡單個人資料,登記完成之後,再投票選我這個 12 號便 OK 了!

按這個連結 http://campaign.elle.com.hk/queenoftheweb/voting/ 進入投票頁,或按下面圖示進入也可。您們的每一票,我都感激不盡,痛哭流涕!謝謝您們!


順帶一提,成功邀請最多朋友投票的會員,可獲由 Club Med 送出的泰國布吉島 4 日 3 夜住宿假期,總值高達 HKD$9,720!!!!詳情請按此。我後來才發現,原來最高票數勝出的 Blogger,可獲得 Club Med 的馬爾代夫卡尼島5日3夜假期 package,總值達 HKD$12,600 o架!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

(29-08-2009 更新)

初初又話 26 截,忽然又改做 31 號截,好亂。總之各位未投的就盡快去投我啦,我超想去馬爾代夫呀~~~ 學麥兜話齋:「馬爾代夫,藍天白雲,椰林樹影,水清沙幼,坐落於印度洋的世外桃源......」

話時話,我都仲未睇《麥兜響噹噹》呀......
Tram Tram 說...

素顏靚女,我投左你啦~叫埋身邊既女性朋友多多支持tim呀~

素顏天使 說...

Tram Tram > 多謝妳啊~~ *抱一下*

eting 說...

hello!素顏天使
我睇左你個blog其實都有一段時間,
不過一路都無留過言。=P
haha,呢一個選舉令我諗返起之前中學o既校花選舉,我個朋友又係比人提左名,變左候選人,點知end up佢0票。
不過你又吾使驚,你個blog真係好好,實會有好多人投你的!點都好啦,我好鍾意睇你個blog,講真的,
所以我依家就會去投票......

素顏天使 說...

eting > 多謝你呀! 咁你得閒多o的留言啦~ (雖然我都唔係成日覆 XDDDD, 但我全部都有睇的)

匿名 說...

畀面阿素顏, 投咗囉!

劏牛佬

素顏天使 說...

劏牛佬 > 多謝你呀劏牛哥哥~~~~

Salad Chan 說...

唔會零喇..撐你:)

素顏天使 說...

Salad Chan > 多謝你啊~~~wu~~~wuu~~~wu~~~

匿名 說...

投左你啦!
唔係為投票而投票架,你的確係我嘅 favourite blogger。

Ting

素顏天使 說...

Ting > 感激~~~~~ *抱一下*

K先生 說...

我已投了!
叫同事幫幫手

素顏天使 說...

K先生 > 多謝你~ ^^

匿名 說...

票已投XD
不會包尾的!放心放心~

bo

素顏天使 說...

bo > 多謝絲打~^3^

聶秀康 說...

同事+聶

投了!

真心喜歡妳的文字.

素顏天使 說...

聶聶 > 謝謝妳一直的支持,也謝謝妳幫忙拉票啊~ *感動*

Crztal To 說...

投了 ^w^
叫左好多朋友仔支持呢~
這是身為大大大粉絲應該做的事嘻嘻

IamMiss無糖 說...

為公平起見,我睇完哂所有blogger~還是覺得你最好~哈~所以都登記左會員~投左你一票^^

素顏天使 說...

Crztal To > 多謝啊靚女, 順便也多謝妳的朋友仔 *3*

IamMiss無糖 > 睇完咁多人的 blog 都揀返我, 超感動呀, 嗚~~~嗚~~~嗚~~~ *抱一下*

mrs K 說...

已投!!!!!
看了15個blog,還是最喜歡妳這個^^

匿名 說...

為甚麼榜上沒有受廣大 OL 愛戴的黎華 zzlai? 是否因為她沒有放自己的大頭相上 blog?

ZZ fan

HaPPy 說...

原來你也有份 ^0^

素顏天使 說...

汶 > 多謝妳支持我啊~~*抱一下*

ZZ fan > 其實只有影大合照果幾位 blogger 係自動入圍, 其他都係要提名再由 《ELLE》果邊揀出o黎o架~ 可能 ZZ fans 或其他 blogger 的 fans 事前都唔知有呢個選舉 (其實我都係《ELLE》editor email 比我我先知 XD), 咁橋又無人提名到o掛~

HaPPy > 哇妳就好啦有得比《ELLE》的 photographer 影 studio 靚相~ 我不知幾恨~~~~

Yvo! 說...

素顏, 我都投左你喇, 繼續加油!

匿名 說...

真的很難要我登記做任何會員呀,不過為了投你的票,已登記,已投。只因為你寫得好嘛!

sonrisa

匿名 說...

我又係好鬼憎要做乜乜物物網既會員,
而且我仲要係男人,做elle會員都幾核突,
不過我都花左時間(10幾分鐘,因我係腦盲,我連blogspot都無入會,故要用匿名)入左會,
投左你,因為其實差唔多日日都有睇你個扑,
無理由咁都唔投0者!(哈,你1定唔會0 票)

匿名 說...

投了你一票啦!老實講,我一直支持你,我見到其他參賽者真係好多都好一般, 有二,三個我覺得唔知點解佢地會入圍囉... 佢地的Blog分享唔係我杯茶囉!

希望你勝出啊,因為我覺得就算紅到好似Erica咁,佢的Entries都不夠你多及仔細囉

匿名 說...

親愛的素顪,我特地登記做會員來投你啊!

elle個網好討厭,load了得耐都load不到註冊那項,..
但終於都投票成功

素顏天使 說...

歐晶瑩 > 多謝妳一路的支持呀! *3*

sonrisa > 我都知填那個 form 好麻煩, 所以多謝你地不嫌其煩都要投我一票呀!

匿名 7:43 下午 > 多謝你!!!!! 男人老狗也為我 reg 做《ELLE》 的會員, *感動*

匿名 9:21 下午 > 超感謝你啊~ *抱一下* 等我寫介紹時再寫得詳細的!

素顏天使 說...

匿名 9:36 下午 > 感謝啊~~ *抱一下* (我也明白填 form 是好麻煩, 還有《ELLE》的網頁 design 得不是很 user-friendly 呢......)

sidekick 說...

謝謝link, 你今日比 elle 給我blog 帶來了更多visit. 好勁! ^o^

祝你當選啊! (我呢d 唔好提, 因為當初以為是訪問, 而不是選舉, 所以先冇啦啦去o左影相...)
好戇居... >_<

匿名 說...

Hi 素顏!
睇左你個blog咁耐,第一次留言!我投左你票勒~~
其實我好鍾意你個blog,內容多元化之餘,你寫既野又岩睇(有時我睇d blogger,可能大家日常表達能力唔同層次啦,就算佢寫d日常生活既野都真係要用"力"睇先睇得明佢講咩!但係次次睇親你個blog就覺得好平易近人lor)..而且個介面好清楚,我其實最唔鍾意d blog要unfold每一日既內容!!!真係會睇到冇心機ga lor...但係你個blog一"碌"落去就睇到哂所有entry!正!

你個blog咩都會講下,適當時又有相/圖/video..etc;我入過哂你d competitors既blog la,haha,點夠你fight!就算你lose都只係因為你知名度冇另一d人高,不過你個blog真係好睇!!

keep住ar!加油!!!

(haha,初時都冇諗住打咁長ga..:) )

素顏天使 說...

sidekick > 哈哈哈~ 咁誇張? 妳謙 je, 我見果個呢香港地區博客排名你長期 top 5, 我呢o的都係勉強百大咋~ 點計都係妳勁, 仲贏足半個地球咁遠呀!

匿名 5:11 上午 > 多謝妳支持呀~~^3^ 係呀我自己都鐘意一睇就攤晒出o黎的 layout 多o的, 因我都係懶人, hee hee.

匿名 說...

香港地區博客排名請問邊度有得睇?有無link呀sugao!

素顏天使 說...

匿名 9:02 下午 > http://look.urs.tw/cat.php?cat=1

hoyoyi 說...

vote 左! vote 左! ^ ^

素顏天使 說...

hoyoyi > 多謝妳 *3*

篤篤篤撐 說...

拿,講明先, 我唔係日日睇你個blog, 只係間中睇下, 不過次次都好好睇, 所以我add左你入我既blogroll,冇得反對 !

當然, 投左你票 !!

素顏天使 說...

篤篤篤撐 > 多謝篤撐兄! 咁你得閒睇多o的留多o的言啦~ ^^

Unknown 說...

旁聽那台灣加油icon是你設計的嗎?
想借用一下放上blog上, 可以嗎? thanks^^

素顏天使 說...

Tania > 是我加的呀, 你可以去這裡下載, 有其他不同顏色選擇. 也記得順道投我一票, hee hee, 謝啦.

http://abebedorespgondufo.blogs.sapo.pt/ 說...

Good blog.
Portugal

匿名 說...

你把這項放在頂頂. 看來你真的很想win喎!

素顏天使 說...

匿名 9:40 上午 > 既然參加左個比賽, 咪盡力拉下票囉, 雖然明知輸梗, 咁點都要有返少少體育精神. 當然, 贏到就好啦, 份獎品好吸引, hahaha.

匿名 說...

啱. 所以我已經一早投左你啦! 你個blog又真係好鬼多o野睇. 支持你. 繼續努力.

素顏天使 說...

匿名 4:36 下午 > 多謝你 ^^

匿名 說...

我都投左你一票啦, 你個BLOG是我的精神食糧,日日一返工就開你個BLOG啦, 有時仲會得閑REFRESH下有無更新,無論你寫日常生活、食、化妝..等等都喜歡

無一個對手的內容好似你咁豐富

GOOD LUCK
MM

janice 說...

I'm yr died heart fans 投左你啦~~~

王美麗 說...

我昨天投了,但是發現截稿日期是26日.那時候蠻失望的.不過現在總算能盡點棉力!希望你能圓夢

素顏天使 說...

janley@netvigator.com > 謝謝你呀~ ^^

王美麗 > 是呀真的好混亂呢, 也謝謝你呀, hee hee hee

Beauty Kingdom 說...

投左你票, 恭喜晒!

Alex 說...

我係一個初中男生都投了你~
不過多數來睇食評,真係寫得幾好呀~

素顏天使 說...

Beauty Kingdom > 多謝你啊~ *抱一下*

Alex > 謝謝你, 想不到我的 blog 竟也有初中男仔小讀友!!!

素顏天使 說...

MM > aiya sorry miss 了你的 message, 好多謝妳一直的支持呀~~

匿名 說...

我係Fiona呀, 加油耶~~~~~~~~~(love, love~~~)

素顏天使 說...

Fiona > 多謝妳 n_n

Flower B 說...

投左你一票! ...其實我應該投個朋友O既,不過你話咁想去,希望你去到馬爾代夫啦!

愛麗絲 說...

見到你當選啦...恭喜哂, 馬爾代夫等緊你呀^^
回來後記得同我地分享旅遊愉快事喔

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates