其實不如講廣東話啦......


胡錦濤監誓 澳門特區第三任行政長官崔世安宣誓就職

其實不如講廣東話啦......唉。(我諗胡錦濤忍笑忍得好辛苦)

10 則留言:

Ingrid 說...

佢啲普通話好有型

聶秀康 說...

其實唸好的發音有幾難,至少吾好咁廣東話式的自以為普話....唉!

羅安尼 說...

其實成段野除左「中華人民共和國」同「澳門特別签政區」呢兩個常用語外,其他字詞已經寥寥可數,無諗過有咁多笑位!!!

stephanie 說...

追看你的blog很久,第一次留言。這片段,我笑了好久,普通話實在爛得有點過份。

Miss Wong 說...

中畫忍min... LOL

不過都比唔上當年李國能宣誓時講既普通話。

匿名 說...

今日我同屋企一齊睇, 笑到我地反肚。我地一路跟住佢講 "中華人民共和國" XD

Molly

Lomiko 說...

點解d普通話可以差成咁ga...講唔掂d普通話就講返廣東話啦,而家成為眾人笑柄,知道佢d普通話係咁爛

mookbeauty 說...

勁過“輪胎能”,
比上一任更“出色”!

Picania 說...

hahaha, 我笑咗好耐ar,
點解明知自己要宣誓都唔練吓﹖
篇誓有唔係長喎﹗佢究竟想點呢﹖

匿名 說...

"我諗胡錦濤忍笑忍得好辛苦" ~ I don't think so. 我覺得佢會興 ~ 幾句說話都唔用心學好, 太唔尊重! 玩呀!