其實不如講廣東話啦......


胡錦濤監誓 澳門特區第三任行政長官崔世安宣誓就職

其實不如講廣東話啦......唉。(我諗胡錦濤忍笑忍得好辛苦)
i.c. 說...

佢啲普通話好有型

聶秀康 說...

其實唸好的發音有幾難,至少吾好咁廣東話式的自以為普話....唉!

Lo On Nie 說...

其實成段野除左「中華人民共和國」同「澳門特別签政區」呢兩個常用語外,其他字詞已經寥寥可數,無諗過有咁多笑位!!!

P 說...

追看你的blog很久,第一次留言。這片段,我笑了好久,普通話實在爛得有點過份。

M 說...

中畫忍min... LOL

不過都比唔上當年李國能宣誓時講既普通話。

匿名 說...

今日我同屋企一齊睇, 笑到我地反肚。我地一路跟住佢講 "中華人民共和國" XD

Molly

Lomiko Yip 說...

點解d普通話可以差成咁ga...講唔掂d普通話就講返廣東話啦,而家成為眾人笑柄,知道佢d普通話係咁爛

mookbeauty 說...

勁過“輪胎能”,
比上一任更“出色”!

Picania 說...

hahaha, 我笑咗好耐ar,
點解明知自己要宣誓都唔練吓﹖
篇誓有唔係長喎﹗佢究竟想點呢﹖

匿名 說...

"我諗胡錦濤忍笑忍得好辛苦" ~ I don't think so. 我覺得佢會興 ~ 幾句說話都唔用心學好, 太唔尊重! 玩呀!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates