立立雜

Kanebo 旗下的開架品牌 KATE 是我很喜歡的化妝品牌之一,三個字,平靚正。試過 KATE 的 gel eyeliner (相關舊文),又平又好用;這次買的是他們的新產品,深瞳印像三叉顏線筆!其實日本方面早於上年年中已經推出,不過香港的開架要到今年 3 月才開始有售。

這支三叉眼線筆適合愛走自然風的妝容,因為其筆頭很硬,筆嘴也很細,適合描繪很幼細很幼細的眼線。而三叉式設計,就是為了要填補睫毛與睫毛之間的空白位,慢慢一點一點的填滿。持久度高,防水防汗。只有 BK-1 黑色,各屈臣氏及 Sasa 的 KATE 開架有售,HKD$69。

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

台灣Dr. Morita森田藥粧的 hand cream,純粹是很喜歡它的香味,嗅了感覺很舒服。森田藥粧本身是日本品牌 (前身是森田百貨,有 75 年歷史),護膚品則是與台北美容醫學專業醫院「魅力必緹診所」合作開發。換句話說,即是日本技術監製,台資台產。

這瓶玻尿酸護手霜,除了玻尿酸 (Hyaluronic Acid) 之外,也含有乳木果油 (Shea Butter)、傅明酸 (Tranexamic Acid) 和蘆薈,說是有保濕凈白的功效。吸收度很高,質感不會黏膩,弊處當然是要時常添補。價錢也超便宜,HKD$23 已經有 120ml (台北買也要約 HKD$19),購自 SaSa。

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Starbucks 終於有一款東西我是喜歡的了 (......嗯,OKOK,還有熱的 Skim milk green tea latte,他們的 regular coffee 超難喝),就是這個蜜糖餅 Caramel Waffles。不下 N 次在我的 blog 裡面寫過我是超愛吃這種源自荷蘭的蜜糖餅 (相關舊文),但是在香港買是十分的貴,有食緣也時常斷貨。現在很方便的可以在 Starbucks 買到了!HKD$10 包,每包兩塊。

吃這個餅有一個優雅的方法,把它放在咖啡杯上面當杯蓋,讓它被熱氣溫熱 1 分鐘,裡面的焦糖餡慢慢被溶化,美味無與論比!最好當然是配濃咖啡,我家沒有咖啡機,以茶代啡,一樣的搭!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

就算你無看過無線電視劇《古靈精探》裡面那位見血即暈,穿芭蕾舞裙和郭羨妮跳天鵝湖的「小鳳姐」,相信都會對這位冼灝英師傅有點印像。偶然在高登見到有 post 談論這位資深演員,原來他最近推出了個人的國語單曲!!!!!而且,又真係幾好聽喎!

冼灝英《最後的溫柔》MV,好明顯無乜 budget,不過都拍得有心機,唔 leung 喎。撇除國語咬字唔多正,沙沙地的歌聲讓我想起小黑柯受良呀!

嘩!仲「潮」到有個人 Facebook group!支持他的可以 join 啊!
siufi 說...

不過香港的開架要到今年 3 月才開始有售<===其實09年冬季(前?)香港早已有呀~~

the8 說...

支持洗師傳!!!

我係星光大道 (係尖沙咀果條唔係亞視果個) 見過佢唱 live , 原本打算走都忍唔住留底聽埋佢唱完先走 , 仲要唱 live 都唱得唔錯幾好聽又有感情!

Timandy 說...

我都有留意kate支眼線筆, 十二月推出不久就引入香港了, 但係好搶手呀! 次次去巡架都係空空如也, 連tester都無埋! 到而家大把貨, 反而無乜衝動試了.

Katie 說...

Hi, the 荷蘭的蜜糖餅 is available in 價真棧, and it's at very reasonable price! around $12-18 with about 10 pcs, go and search for that! They have smaller packs, 2 pcs@bag, cost around $5 only. They sourced that directly from Holland, same brand! Very tasty!!

Joyce ღ 桐 說...

上次返香港時試過starbucks的咖啡,又貴又難飲,都唔知咩黎。=.= 與平時在溫哥華喝的簡直是天淵之別。囧

365WatchStories 說...

hey who is this guy? I can't find any bio on the net...

Alice 說...

那個starbucks 蜜糖餅真的好~~甜!!! 我吃了一半已經吃不下去了... 一看包裝, 原來成33g sugar!! 好甜啊~~~

匿名 說...

我都有去貨真棧買,佢賣既仲要係荷蘭名牌http://www.daelmansbanket.nl/pages_en/productgroups/caramel_wafers.htm


有分大細2隻,當然大果隻可放上杯面好些啦,
不過唔係成日有貨!

missveraaaaa 說...

i dont think they even sell those waffles in canada!

http://justanothergirllivinginthecommodified.blogspot.com/

素顏天使 說...

siufi + timandy > thanks, 我之前都有 keep 住去巡架, 但係睇極都無, 原來咁早就有得賣! out 左添!

the8 > 唔知 youtube 有無冼師傅 live 的片睇下呢?

Katie > 我唔知我屋企果頭邊度有價真棧呀~

*joy-C 桐 > 香港 starbucks 咖啡真係好難飲!

Alice > 食左就唔好諗 lu ~ :p

sahdcooks > http://zh.wikipedia.org/wiki/%E5%86%BC%E7%81%9D%E8%8B%B1

匿名 2:09 下午 > 我唔知我屋企果頭邊度有價真棧呀~

justanothergirllivinginthecommodified > 唔好賣廣告,thanks。

the8 說...

無啊搵唔到....;(

365WatchStories 說...

Thx. Now THAT's a man. I wish I could look like that when I am that age.

Katie 說...

價真棧港島區好似最近東區得銅鑼灣呀....會唔會你公司附近有? 又或者幫你留意下幾時有貨返再留言比你啦!

http://www.prizemart.hk/index.php?option=com_content&view=article&id=23&Itemid=39&lang=zh

匿名 說...

天使姐姐多謝你!如果你post埋枝眼線筆既makeup before&after就好lu.

我係sxsx試過你介紹呢枝筆既tester枝我覺得唔算好防油防水
我眼皮好易出油,枝眼線筆防油唔夠勁,好似比人打瘀左咁同埋筆頭太硬我卻步。
跟住搵到枝好野韓國野PALGANTONG(dodo company)but made in japan有粗有幼有液狀有硬芯,我用slim brush,Crazy Black 液狀eye liner。sxsx有tester你可以試試,佢筆尖好幼,延展度好高,防油防水,劃上手背用洗潔精都唔甩,用bioderma一抹就甩,$98送多枝白色眼線筆不過我嫌佢閃粉太大粒唔o岩我用。我買到第三枝lu(我覺得佢好快冇,可能我日日用啦)都唔捨得轉,連我阿媽都讚好,日日都要劃!sxsx卓x屈銀紙都有得賣,好快斷貨~

素顏天使 說...

Katie > thank you thank you, you so sweet~~ 無計啦我行開 CWB 就去望望~

匿名 9:34 上午 > haha 我好少貼 before and after, 自拍化妝相難度好高 XD 另外仲有一支我都好鐘意, 我有篇舊文都有寫過 http://plainfaceangel.blogspot.com/2008/08/blog-post_18.html

你講果支我無試過, PALGANTONG 只有用過佢地碎粉, 都幾好, 不過依家人老左覺得佢 coverage 唔係好夠, 早幾年我好鐘意用.

Katie 說...

又係我喇! 我今日經過太子果間價真棧, 佢有貨呀! 有3款: 2片裝$6, 約10片裝$18, 迷你版$18, 有機會既買快D去買啦!

素顏天使 說...

Katie > Thanks!!!

火土小姐 說...

素顏你好! 我也買了這隻深瞳印像三叉顏線筆, 可是用我平時的卸妝品(fancl卸妝油/dhc卸妝油/biore眼唇卸妝液)+40度以上溫水都卸不乾淨. 還是有淺淺的像刺青的顏色

能不能分享您用哪個卸妝品? 謝謝!

素顏天使 說...

Breakfast Girl > 卸眼妝一定用(藍色/透明) 油水分離狀的 Eye / Lip 的 Point Makeup remover,貴的話 Lancome 我覺得最乾凈,平的話 Maybeline 也很不錯。

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates