12強入圍香港先生

12個最終入圍的《2007年度香港先生》的男士名單已出,除了以下這兩個,其他都騎呢到爆!完全唔吸引囉大哥!(個 website 張宣傳照好爆呀!後面細細個o的人仔全部都係黃長興同埋黃祥發兩兄弟o黎o架!!)

正常人系列


呢個係 model Raymond 喎!


拍過維他奶廣告的袁偉豪,但我印像中他好像也拍過幾部 VCD 電影。

------------

(夾硬揀)中庸之姿系列


報紙寫叫佢做老翻 Rain,但我從來都唔覺得 Rain 果o的叫做靚仔喎。不過擺佢上o黎我知因為勁多香港女仔好 buy 呢o的 type,唔擺我驚比人留粗口留言媽叉我。


嫩版倪震,好台系美少男。唔知夠 12 歲未呢?



現年30歲的李善恆Jacky,報稱為現職金融業。唉,真係勉強夾硬揀,個樣都可以啦。但個造型要大執囉,好似未訓醒咁o既?!佢個頭想點呀頂......

------------

輸硬系列


算吧啦你!你都得咁啤梨都得啦!


鄧健泓返老還童?!!!!!算吧啦你!


呢位叫 Michael...... 算吧啦你!


....................... -_-"算吧啦你!
我覺得好似施明個仔 / 《王子變青瓜》果個呢~


總之唔覺得佢會贏囉~

------------

騎呢系列


好 sissy 呀!


佢想點呀佢?!?!?!?!


申延連結--女性讀者們可以申請做評判,申請表格
Unknown 說...

Hi Patricia,
Your commentary is hilarious! I love that your blog covers fashion, make-up and food, my three favorite topics! Please don't ever stop blogging.

Nana 說...

睇d相都可能只會覺得睇完覺得唔知點~
但睇到你下面既描述真係忍唔住笑左出黎~~

好似第2個叫做okay d喎!

素顏天使 說...

susanna > 多謝支持~ 咁得閒記得多o的留言呀~

nana > 第2個係好乖仔(樣)果o的 lor. 嚴格來講呢 12 個男人都唔可以代表香港既男人做香港先生.

匿名 說...

正常人系列都幾ok喎!
特別係第2個,我最buy d青靚白淨架喇!

最後果張相..我諗起..阿四哥..哈~

ms M 說...

the last one is very 'ng dim'! hahaha....
thanks for posting the pics.

匿名 說...

yo 素顏, 咁你會唔會去申請做評判呢?

素顏天使 說...

crystal + mila > 隔住相睇都 feel 都佢係勁有自信.

viviberries > 唔會啦, o的仔咁唔掂......

hoyoyi 說...

muahahaha... kinda ridiculous, where are all lengchais in hk?!!!

i agreed with you, only the first 2 are still okay, others...-_-'''

the stylist needa do fabulous job to make a big huge change. i think if those guys can look good after that, the stylist can be very very famous later on, can't wait to see the change... hehehe ^ ^

anf 說...

老翻Rain幾似, 不過如果阿Rain叫靚仔.. 咁, 我都幾靚仔!!

尾三嗰個扮Jay Chou?
不過如果阿Jay叫靚仔... 咁, 我都幾靚仔!!!

匿名 說...

哈哈素顏天使你形容得好搞笑, 如果你去 in 做評判一定得!

我都覺得個翻版 rain 幾似, 入到圍好明顯都係因為佢似阿 rain...

hoyoyi 說...

anf,

咁, 你都幾靚仔喎...!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates