明明不是天使

有關天使的種種。

‧從來不渴望做天使,因為怕「波榮」。人類覺得天使等於純真善美,我才不要做一杯白開水。

‧網名嘛,都說我是 I Love You Boyz 的 fans,是來自《艾粒情歌》的一句「你是我素顏天使」,兩年前開 Netvigator hompy 時隨手拈來的。不要亂想。

‧又,網友愛喚我做素顏,其實我出街見人的話甚少不化妝,我隨身帶上街的化妝品比好些女人所擁有的全部還要多。


‧我最喜歡的有形化天使 (我總覺得聖經裡所說的天使先知也其實是無實態的),是《Barbarella》(1968) 裡面的 Pygar,美得有如雕塑。這片由 Jane Fonda 主演,她美豔不可方物,這也是我最愛的電影之一。

‧近年的萬聖節也好聖誕節也好農歷新年也好,市面總有一些羽毛翅膀在賣。小孩用還可叫聲 cute (5 歲以下),你o的人大人大姐就咪搞o的咁o野啦!

‧說到這裡,想起銅鑼灣 Sogo 側那個商場門口的那三個攔路少女,穿了粉紅天使套裝,也戴了羽毛翅膀。不知誰想出來的爛橋,要阻截人流,起個圍欄不就可以了嗎?莫說穿上高跟鞋站一天,站一小時都已是酷刑。

‧我跟我的好友 J 先生,有一陣子說起那些愛裝無知裝天真無邪的人,我們都愛說這些人是「叫佢地咪(能)扮晒天使啦!」我很喜歡這樣說,繪形繪聲,好絕。
匿名 說...

i know what u talk about the angels in cb, although they may really cause troublesome to u, they still have to work, which their boss tell them to do, they are just doing thier duties. i think different people have their styles, some were feeling fun with wear feather at the back in festivals.

素顏天使 說...

匿名 > "although they may really cause troublesome to u"

你係咪 misunderstand o左我寫o既o野?? first of all, 呢幾個女仔對我o黎講係從來無構成過任何麻煩, 但我 "鄧" 佢地辛苦囉, 明明只需要起一個圍欄就做到的工作, 偏偏要搵幾個女仔著晒高爭鞋企足一日咁 stupid. 係呀佢地係有錢收, 但唔可以話覺得佢地好辛苦o架咩? 另外, I stick with what I said, 過o左 5 歲仲戴個假羽毛扮天使, I don't think that can be calling as cute 囉! (or fun either)

我見你今朝有不停留 message 比我, 好多謝你, 但你可唔可以 consider 下唔用匿名留言呢? 一般來講, 只有o黎搞事的人先會唔敢留名. I know you aren't, so next time please drop me a name , thanks so much.

匿名 說...

"我隨身帶上街的化妝品比好些女人所擁有的全部還要多"

咁你買襯d袋咪好大?同埋拎出去會好重....

素顏天使 說...

chloe > 1) "咁你買襯d袋咪好大", 除o左去蒲, 否則我唔會用細袋, 我個人大份用細袋睇落好古怪. 2) "拎出去會好重", 慣左又唔係好覺.

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates