Colette x Swarovski x Philips

一見鐘情。


最近常常想買一個新的 ear-phone,剛才在翻最新一期的《Milk》就見到它了!Viola~~

(是的,話憎話憎但其實我久不久都會揭下,因為公司有免費書供應,再加上今期有 Wyman 寫 08 S/S 男裝 Paris fashion week......) (anyway,離題了。)

這個 Colette x Swarovski x Philips 的 ear-phone,集功能與美觀於一身,華麗之閃燿之一瞬間,無慮即決......(我開始唔知自己寫咩了,學埋《Milk》的人o的衰o野。) 總之就係靚啦!洗咩講咁多!

EUR$78 (即約 HKD$840),可於 Colette 的 E-shop 入手,設海外郵遞服務。
匿名 說...

隔離有對賣EUR$70有咩唔同?

"女性用"耳機: http://www2.elecom.co.jp/avd/headphone/eardrops/index.asp

匿名 說...

$780 都係用b&o 可以勾住隻耳仔

素顏天使 說...

jericho > 個款唔同.

lulu > B&O 呢個太多人用, 唔要.

匿名 說...

嘩, 真係好靚bor!! 我都好想買! 不過好貴... 1/3 個ipod video 的價錢呢!

Xavier 說...

而我,用12蚊買本Milk黎睇,主要系因為:

1, 芝see姑bee篇苦榮作文 (雖然成日脫期,但至可以令人原諒milk每週刋登埋d少爺占,森美,silly/krusty等等..."個人廣告"的罪狀。)

2, 封面利物浦張貼紙 (可以話系今期的bonus)

蘇比與一 說...

單是運費就要六十多歐元,我最後放棄了...

匿名 說...

yes... 果日見到 face 有介紹都覺得好靚
但我怕音質太差而且個人 prefer 勾耳...

用果時係唔係最好紮起頭髮俾人睇到閃下閃下咁? :)

匿名 說...

隔離果對睇落似有隔音,呢對好open下~
P.S. B&O A8 售價已經升到上千一港元。

素顏天使 說...

viviberries > 計埋郵費的話就夠買部 iPod shuffle 啦~

Xavier > 阿芝同之前 Wyman 我都有睇, 其他人就算啦. 森美我無睇(開), 但我都零願睇佢唔睇果條咩 Q 喪Do男 囉!

suga > 我決定去 Swarovski 同 Philips 問會唔會返行貨....無就.....D.I.Y. 囉! 都未嘗唔係一個好選擇.

BusyBee > 放頭髮掩掩揚揚都靚喎應該~:)

jericho > 老實講我都頗為怕塞入耳窿果的 ear phone, 或者可以諗下o的牛咁大的 DJ headphone la......

匿名 說...

唔怕熱咩?愛靚唔愛命的ES7約一千。
http://mypage.bluewin.ch/dorder/photos/es7_2.jpg

近期熱賣!舒舒服服的ON3只售百六。
http://img477.imageshack.us/img477/1785/image146vy2.jpg

匿名 說...

香港 Swarovski Store 已經有貨,賣八百。
http://cn.engadget.com/media/2007/06/space_closeup.jpg

另有掛耳款,約千二。
http://www.engadget.com/media/2007/06/mirage_detail_lores_440.jpg

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates