《Shrek 3》




看《Shrek》,就似看一系列的《Scary Movie (搞乜鬼奪命雜作)》,但求開心熱鬧,睇下佢「今次又玩邊套先」就夠。雖然雖然,故事性方面則比第二集時略遜,我最愛的 Puss in boots 出場又少,史力B 也不夠可愛,不喜歡找 Artie 時玩那些 high school 橋段,但 overall 我仍然看得很高興很開心,一眾配角出色,娛樂性依然高。要我評分,暑假檔西片暫時最愛這部 (等待《Harry Potter》中)。今晚明珠台播《Shrek 2》,連汁都撈埋,照殺!

題外話,我在儲老麥的開心樂園餐史力加系列公仔,爭隻驢,有無人唔要可以比我呀唔該?

Official Site
匿名 說...

Sorry,驢仔就冇呢.
但係我識有人係老麥做,
可以淨係買玩具,
咁你重換唔換黎緊下星期五個 d 喔?

素顏天使 說...

joyce > 多謝你先, 不過我淨係想要埋個驢仔, 下期果兩個我會食返餐咁換啦 :)

匿名 說...

唔駛客氣
只不過係舉手之勞

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates