新玩具

結果也是忍受不了從阿媽處借來的舊電話 (這部舊電話其實也是我用舊了給阿媽做 backup 的),賠錢給 3,轉了台過 Smartone。賠少少錢幾百蚊就可以帶來有型(or 戇居)的快感,唔知咁叫抵定唔抵啦,我淨係知響越南打 long D. 返香港 3 個 CS 熱線呆等果幾廿分鐘o既錢,已經等同我要賠給 3 呢「o舊」錢,理由充分。



買機太貴太搵笨,上台順便買新機。一向用 SonyEricsson K750i 都好地地,新機繼續買返同牌子的 3G 機 K800i,貪其有 Cyber-shot 加 3.2 Mega pixels,影相夠靚。較新款的 K810i 無疑機身薄些少,但除此之外 function 完全一樣,無理由比佢搵笨。另一目標 Nokia N73 於 Smartone 上台較 K800i 貴好多,雖然它擁有靚絕的蔡司鏡頭而且是 smart phone,但 CMOS 太慢,急性子的我一定會發老脾,就被拼出考慮之列了。

手機 support M2 card,最多去到 1Gb,於灣仔電腦城買了張,HKD$178/1Gb,好平。機剛到手,很好,有排研究了。

機價 HKD$1680 + 預繳 HKD$500 就出到機,用 HKD$128 3G plan,仲有得玩 Mobile MSN (每月 add on +HKD$30)!好潮喔~

另外沙田新城市廣場 Smartone shop 有位叫阿 Sam 的 CS 員工,十分十分好禮貌兼且 helpful,抵讚。與 3 的 CS 員工是天堂與地獄之分。
匿名 說...

whahahaha - 我部手機,你可以用林積積d相做theme,呢部機影相係靚

思緒不靈 說...

相比起3, 任何公司既service都係天堂

Meling Lam 說...

Smartone的服務的確要讚! 我已是十年老主顧.

當你打了一次去有線激氣地cut線後, 記得要打一次去Smartone. 就算是取消服務, 都一樣快、妥、有禮及資料準確(一次過報上截數及切服務的日期), 絕不拖拉, 非常好! (其實我唔明切服務為什麼要拖拉? 即是擺到明有心搞複雜個切服務程序令你無辜比多一筆月費?! 用心太明顯了吧!)

匿名 說...

smartone真係ok架, 我咁多年轉過幾次台, 上年重投smartone懷抱, 最正係連公司廁所同電梯都收得一清二楚, 普通service, 每個月$96左右! 屋企人好多都係用佢, sms唔洗錢.

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates