短指甲彩繪 part 2



昨天去街前轉了色,肉色是早幾日買的 Dior 的 Diorlisse,有護甲的成分,白色則繼續是 O.P.I.。可見星期日實在是比較無聊的,還有時間畫指甲花看 Keroro。

不知要等多久我的正常指甲才會全部長出來,可以清楚見到我的真甲部分有凹陷位啦,好慘,這是做 gel 甲的代價。有人說我的手指好肥,這個我否認啦,不過我的手指是比較粗和短這個則是事實啦,好像小孩子的手。:(

但你猜我想這樣嗎?我也好想要那些又白又滑又修長的女生的手啦!我的手長這模樣是遺傳呀,手面的皮膚較粗,做家事多啦,還有那些顯眼的青根也不少,我媽的手也是這樣的,也實在沒辦法了。
匿名 說...

Hi Patricia,
Don't fret too much over the shape of your fingers la, besides, they look alright to me from the picture. Think of all the GOOD things you inherited from your mother ma.

Susanna

Nana 說...

肉色超自然喎!我仲差d想問係咪就咁點左d白色點點!

我都想做gel甲~但係我又唔鍾意d指甲咁長同埋要返學(= =雖然暑假,但就黎要返去補課)

ballballchi 說...

對上一次個 part i我巳經想講......

其實剛卸甲係吾應該塗甲油住架, 更加吾應該油完又洗, 因為你而家 d指甲係好脆弱, 著實應該比佢地休息一下. 如果再用洗甲水"拿"佢地, 你 d指甲會好傷 lor.

just for ur reference.

素顏天使 說...

Susanna > 多謝關心呀 ^_^ 我無事wor, 係 up 兩句 ga je.

nana > 其實做 gel nail 都可以短o架, 不過你係中學生?? 中學生返學整得 gel 甲o架咩??

ballballchi > hahaha, 我知, 我個 nail stylist 都有 warn 我, 不過我唔理啦, 唔搽甲油好寡呀個樣~

Nana 說...

係架?

係呀,中學生~
就係唔整得XD 所以有排都唔整得~~只得個"恨"字~

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates