我看「我不是膠袋」

WARNING :
此文只純屬對事,非對任何人,切勿自行對號入座
或夾硬老屈我話緊任何人



剛才 8pm 路過 Lee Garden,門口已有超過 50 人排隊,有老/有嫩/有阿姐/有少女/有菲傭。

唔係話佢唔抵,

唔係話佢唔靚,隻袋本身完全無問題。

但我真係唔想要,係送比我都唔要。

寫過想要,係因為當時香港無係 3 個月前的事,那時尚未被香港傳媒廣泛報導 (link)喎,之後,連寫多篇 follow up 都費事。

我極介意跟全港女人撞袋囉,仲要係全世界都同一時間用果隻。咩事先?拍緊《Being John Malkovich》續集《Being Anya Hindmarch》呀??

有人話,「我買o黎炒o架喎!」。好呀,你搵到有人接貨咪得囉。一到手好即刻賣走啦~

又有人話,「佢係限量版喎。」。限量?真係有心做 limited edition 會唔會出完又出,出o左幾暈,美國版/亞洲版/夏天版乜版物版九廿萬隻色先?商人講的說話你都信?

遠的,還有人記得那隻 Hermes 布背包嗎?記得它有多 big hit 嘛?現在還有人敢帶出街嘛?

講近的,H&M 麥當娜皮衣炒到上過萬,有無人接貨呢?我上個月去 H&M 仲見到佢 7 折賣緊 dead stock 喎,仲要係斷過市的黑色細碼o添!

當你經歷過那麼多個時裝年頭,就知世上沒有 must have item。

甚麼潮流/潮爆/必買/型物,還不過是某些傳媒的下三流把戲。挑!

(當然你可以話我吃不到的葡萄是酸的o既,哦,係囉,是但啦。)
匿名 說...

講得好!
12 am睇完戲行經利園,
見到成個利園變左做維園,成地垃圾囉~
唉~~

匿名 說...

我個friend靚太c一早報料
我想買果隻 環保袋 凍過水
佢個friend一早6點9去到 landmark threesixty
但係就排到去雪廠街
有差人維持秩序
叫佢地放棄

匿名 說...

早前見外國雜誌報導過呢個袋 , 我都好想要一隻, 因為唔貴而且個意念係唔錯, 知佢要黎香港, 我都一度幾雀躍.
而家? 我無哂興趣,撞袋係另一回事,最緊要係而家比人當哂潮物 / 潮人必備囉 ,上yahoo比人炒高唔知幾廿倍價錢.講真,呢d袋到左香港人0既手,變左d乜野, 大家心照.即管睇下一年後有無人拎呢隻袋響街度行.
我唔係潮人, 我無本事用.我寧願用排隊0既時間去訓覺~

匿名 說...

如果袋子原意是為宣揚環保, 何不大量生產, 讓百佳惠康Watson's Manning 都有售? 那麼大家都有這只環保袋, 減少用膠袋啦? 根本是品牌為了提高知名度, 以環保做晃子, 才不上他們的當.

匿名 說...

No offense, but I think it's a really cute bag and for a good cause. I have 2 US version and use them for daily grocery shopping. Those people (not only in HK) who put the bags on Ebay/Yahoo Auction really defeat the original message/purpose of these bags.

素顏天使 說...

匿名 > 你無 offense 我, 我有講到明隻袋完全無問題, 無話佢唔靚.

匿名 說...

頭先新聞報 sold out
500個人鼓譟唔肯走呀!!
XDDD

匿名 說...

一個極之成功的宣傳計劃呀! 仲要上埋headline, 成為全香港既talking point. 掂!!!!

匿名 說...

如果有心攪環保都不需要弄得那麼花巧吧...惠康十蚊一個的又不見有那麼多人去搶(膠袋稅很多人叫生叫死),雖然我都有打算去買,但目的是送給老媽.
太多人覺得買左個袋自己就是環保大使喇~~真正的環保不是需要"名牌"或是買袋,在生活細節注意就可以了~

美洲跳跳虎上

eu 說...

本人極討厭任何炒賣activities !
亦不會參與!

Unknown 說...

好似去拿平安米咁..

匿名 說...

頭先在九鐡上看有線新聞...
在報導搶這袋的盛況,
有個小孩叫 "派平安米呀!!!"
其娘道:唔係呀, 買袋咋~

hahaha~ 痴線架~~

匿名 說...

totally agree! if those people queuing outside for the bags are really eco-friendly, then they should not use those newspapers/cardboard/magazines covers or whatever paper thingy to cover their heads when the journalists wanna shoot them.
also, they are just copycat of those celebrities... if the bag is not used by some many famous people, I guess it won't cause such a chaos in HK.
More or less, the whole case is a joke now......

匿名 說...

http://www.youtube.com/watch?v=ASNSEv8mIdg

有線串到應一應~~哈哈

hoyoyi 說...

just mailed u the latest updated in malaysia, very crazy...

no point carrying Anya Hindmarch - i m not a bag... if a mass produce selling in everywhere like miumiu say, i will sure support, hope there is a real designer that will stood up for this... and do a real good things...~

Franca Lee Eco Fashion 說...

比你嚇死!編文個開頭咁激動仲以為你係"I AM A FASHION SLAVE" o黍! 絕對同意你講法!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates