謎樣之 L'Oréal eyeshadow palette



這個漂亮的 eyeshadow palette,是上次跟蘋果吃飯時說起我想買新的 eyeshadow 時,她把這個推介給我的。屬於 ColorAppeal 系列的 Harmony Collection,分 4 個顏色,連顏色的名字也很漂亮,分別為 Nylon / Peach / Guava Pink / Dark Chocolate。

一般女生認為較難 carry 的粉紅色,因為這一個是帶有點金色亮粉,所以也沒甚麼問題。這幾天我都用它來畫輕 smokey eyes,個人覺得用海綿棒上效果會較化妝掃上佳。

為甚麼說它是「謎樣」,因為我搜索過世界各地的 L'Oréal website,都無關於這個 palette 的資料。這個特別版 palette 只限於部分屈臣氏及萬寧的 L'Oréal 開架 (專門店 sales 姐姐告知)有售,價錢只是 HKD$98,顏色組合亦只得一個,不過這類 earth tone 色夠玩 10 年啦!

**************


說起 L'Oréal,另外我也強力推介他們的這個 HYDRAFRESH 水清新系列的 eye gel,又是平靚正之選。因為我對於眼部護理沒甚麼大要求 (託賴),只要補濕就夠,而這個 eye gel 的補濕力,比起自稱為「eye designer」的 LANEIGE 補濕系列 eye gel 還要強得多。性質溫和,含煥采柔光因子,及多種維他命(B5、E、C)及礦物質(鈣、鎂),而且亦沒有 L'Oréal 一般系列較油膩厚重的弊病,你看我這支也差不用光了。價錢超便宜,專櫃價約 HKD$130,SaSa 和 卓悅 的水貨價約 HKD$100。

香港的某幾家 L'Oréal 專門店 (譬如 apm 分店),是設有 facial 及化妝服務,價錢亦十分相宜,一般護理只需 HKD$180/45 mins,會員更低至 HKD$150。但是我還未有試過,有機會試完的話再出報告。

申延閱讀--《Giorgio Armani 比拼 L'Oréal

L'Oréal Paris world wide Official Site
匿名 說...

唔知點解, 我試過自己化smokey eyes, 但係總係比人打魚左隻眼咁, 好想死. 所以到宜家唔敢買呢類palette, 怕自己carry得唔好.
其實化smokey eyes有咩橋妙架? 係咪每個女仔都可以化得好睇呢? 會唔會有d女仔(好似我咁), 化極都唔好睇呢? 請你分享下呀....謝謝.

素顏天使 說...

婉 > 呢o的係我自己的小小心得.

首先落色一定要夠大膽, 唔好見個 eyeshadow 深色就落DD落DD, 咁樣只會似打腫眼. 其次係層次好重要, 就算只用一個色的 eyeshadow blend, 都會有 深/中/淺 3 個 area, 不過我一般都會用 2-3 個色去做.

市面好多雜誌都有 blend 眼妝o既教學, 你可以參巧下.

匿名 說...

OH eyeshadow 個包裝好靚!!

又及,
MJ 出o既 eyeshadow 可以好易咁化到 smoky eyes, 包裝盒上有 step by step 教學, 而且次序 & 色都幫你襯好晒
可以試試 :)

匿名 說...

i want to ask which watsons has it, cuz i want to buy it. thanks

素顏天使 說...

vivian > 一般較大的 Watsons 分店 (e.g. 太古城 / 尖沙咀海防道 / 金鐘PP...等) 也會有的. :)

匿名 說...

原來落少少反而會眼腫??也許我就是少少咁試才有這個效果.
可能我也要買個MJ試試....

匿名 說...

回報 : 又一城的 watsons 沒有這款眼影palette 啊~

匿名 說...

我係中環交易廣場對面的屈x士見到有呀!!

匿名 說...

更新回報: 原來又一城屈記有, 只係sales 自己收埋... 無放出黎賣.

(其他人可一問sales 姐姐們有無貨... or 版試)

真係謎... 點解要收埋黎賣呢??

匿名 說...

商宜

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates