Giorgio Armani 比拼 L'Oréal

如果有參巧過我早些時候寫的《謎樣之 L'Oréal eyeshadow palette》然後又買了下來的話......

恭喜你!!

因為你剛剛省下了 HKD$400 大元!


G.A. 2007 F/W eye mania palette 10


這一張是拍上(宣傳卡)拍的。



L'Oréal ColorAppeal 系列的 Harmony Collection

早兩天收到 G.A. 的宣傳卡時還真嚇了一跳,(從照片看來)兩款 e/s 的顏色組合真的是很相像啊~ 最少當中有三個顏色差不多是 90% 相似,這個 2007 F/W eye mania palette 要 USD$65 (即約HKD$508)的~ 雖然人家的蛇皮盒確是相當誘人高貴,不過蛇皮又塗不到上眼要來做甚麼呢?

這裡來個顏色小比拼 (黑字是 G.A. / 紅字是L'Oréal):

satin pink beige <=> Guava Pink
soft shimmering pink <=> Peach (同樣是有帶閃的)
matte deep purple <=> Dark Chocolate (L'Oréal 的深啡色好像更實用......)
matte ashwood <=> Nylon

壓根兒就是一模一樣的東西嘛!那麼品質問題呢?嘖嘖嘖~ 早有傳說他們是同一個廠商製造的,而且如果你真有試過這個 Loreal 的 e/s palette,你就知道那個品質有多好了。

最近我天天都在用它,真的很讚!
匿名 說...

六月因工作關係,得到一份L'Oreal的禮品,裡面就有那盒eyeshadow, 但我怕quality的問題,我......送了給賓賓! 看完你的文章......有點"激心"

素顏天使 說...

Queen > 乜咁o徙~~~ 其實 L'Oréal 某o的 product 真係幾好o架~ 之前我寫果個 eye gel 果條 line 都係相當讚.

匿名 說...

噢~
我係第一次睇你個blog架
點知一睇就睇左成個鐘 XDDDD
你d用後感很有用呀, 形容得亦很實在, 實在大好了~
講番正題先, 咁你試過loreal同g.a.既eye shadow, 佢地既質感, 閃度同持久度係唔係都係差唔多架? 我剩係用緊g.a.既foundation, 幾好用, ha~
thx~

素顏天使 說...

nakita > 差唔多, 當然, G.A. 各方面又再出色一點, 但個價錢係差 HKD$400 大元, 睇你取捨啦.

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates