Freshness Burger


星期六跟男友到尖沙嘴逛街,晚餐來了這家剛從日本進軍香港的過江龍 Freshness Burger 試包去。其實早陣子逛街時路過已經蠻有興趣,但因為人太多找不到位子就沒法。剛好這一次來就有兩個空位,是一個大好機會了!hoho~


這裡也跟其他的快餐店一樣,可以點選套餐,加 HKD$18@就可以有一杯飲料/餐湯和薯角了。可樂的供應商是 Pepsi,死硬派可口可樂的 fans 要留意了。


我的和風肉汁漢堡 (Freshness Burger),是這店的「店自慢」招牌品,當然要點來試一下啦!這裡用的所有包都是混了南瓜一同製作的 Pumpkin bun,說是更香甜軟熟云云。個人覺得是比較甜,但就此而已,沒嚐到南瓜味。而且包是冷的,也大打折扣。漢堡扒粉混太多,整個包就是靠那個和風醬汁撐起來。味道方面,我覺得有點像老麥的至尊漢堡。題外話是,日本方面有提供 size 大小選擇。小的以蕃茄的圓周大小做準則,香港則只有一個大 size 提供。


男友吃的是照燒汁牛肉漢堡 (Teriyaki Burger),只有一塊漢堡扒和生菜...........就是這樣了 囧rz。 味道嘛.........還可以啦,不過感覺有點「寡」就是了。


薯角,好.難.吃!好像是炸好擱了一整天才端給客人的樣子!可能洋荵圈會比較好,但我已經沒甚麼興趣去試了。另外比較特別的是這裡有賣水,每支 HKD$18,竟然是出名貴價好喝的 Fiji Water!!!

最不滿是廚房跟櫃面的狀況超混亂,櫃面的服務員不停的在高叫單子上的號碼,很燥底,感覺挺差,我倆的單無故被分開做兩張,上桌的先後不一,但總的來說上桌時間就沒有 MOS Burger 的等那麼久。

買單 Total HKD$78,比 MOS Burger 便宜,比老麥貴。包不見得比老麥好吃,更莫說是 MOS Burger / OOO 的了。要再來吃的話,真是要找一個充份的理由給自己了。

-----------

Freshness Burger
地址:尖沙咀海運大廈2樓OT242號鋪
電話:3101 0183
菜式:日本
備註:Official Site http://www.freshnessburger.co.jp
匿名 說...

食物看來有點粗製濫造,原本都有少少興趣試,不過現在不用了。

匿名 說...

本來都諗住去試下,但睇個包個樣,同MOS真係差好遠喎......再考慮下先。

匿名 說...

之前開張左冇耐去過食,個位相當差,我懷疑平日有咩人會去到果到食lunch,可能只有附近既商舖幫襯

唔講食物,講管理,相比起位置,呢個問題大得多,好少可見到一間快餐店管理得咁差,我相信佢地管理既人員都唔係做開快餐店,並無相關既經驗,照我當日睇,我估大部分既管理人員都係老闆既親戚或朋友,可能佢地覺得管理一間快餐店係好容易既事,只需要憑common sense就可以,結果如你我所見,一個字---亂

印象最深係櫃檯負責分order既一男一女,我相信佢地係比較高級既員工,亦估佢地係老細既親戚/朋友,第一眼望見佢兩位已經有少少奇怪,因為佢地冇著制服,就因為呢點已經俾我覺得呢間野唔專業,第二樣就係如素顏所說,呢兩條友相當燥,不時聽到佢地鬧d員工,對客既態度亦差,仲要周不時分錯order,當日我個order分左三次先拎得晒,仲要最尾俾錯野,不過我都廢事換,只求快快趣食完走,亦唔會再幫襯

當日食完得一個結論,呢間野應該只係d有錢佬屎忽痕冇野攪,開俾d屋企人過日神既

至於食物質素,同素顏既意見相同,咁去唔去幫襯,大家只需要問自己一個問題,點解要行到冇雷公咁遠去食一間仲差過老麥兼俾氣你受既快餐店呢?

Xavier 說...

聽你和上面位朋友講完,都唔駛去,但我反而有興趣樽fiji water,聽芝see姑bi講到天上有地下無的淨水,唔知citysuper有冇得賣呢? :)

匿名 說...

哈....我都覺得呢個結論幾啱:「呢間野應該只係d有錢佬屎忽痕冇野攪.....」如果唔係點解明知有d位置唔ok...都仲要開???d野食...我有一次同朋友試過一次....真係噁....仲差過Triple O...但d價錢同Triple O差唔多....唉....免la...
唔洗錢我都唔會再去.....

最好笑ge係....我經過其中一間分店....
有人大大聲講:邱氏集團又搞新花臣...不過遲早執...而且呢間burger仲要咁X貴....
我食M記都唔會幫襯佢la...

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates