吶喊

辦公室的消遣排行榜 No.1 繼續是 facebook。個 graffiti 不知道為甚麼在 office 一 load 就會死,好彩還有一樣畫得畫的 superwall。

好啦,我今朝畫的,回敬 R 小姐。


Patricia 版本的《The Scream (吶喊)》。


其實 Edvard Munch 的筆觸非常適合用來畫小畫家,因為 detail 較少,想畫死人咩大佬呀!

*********

R小姐的回禮.....





呢個遊戲可以講話係無日無之,唔會玩得完o架喎.........
數奇門 說...

甘容易甘既?

應該好難畫架喎...

素顏天使 說...

二打六 > 你咁講係咩意思?

p 說...

我都有facebook, 但點解冇得畫野既, 可唔可以教下我, 唔該你 =)

素顏天使 說...

P > 你要裝個 add-on, 可以去望下你o的朋友o既 profile 有無, 再加落自己個 profile, 一個叫 graffiti, 另一個叫 super-wall, 兩個都可以畫o野, 有是但一個都 OK ga la.

Old Cake 說...

She is really GOOD!

匿名 說...

how and where can I get the Add-on leh

素顏天使 說...

LuLu > 你可以去 click 下你o的朋友o既 page, 基本上, 除o左 basic information 以外的都係 add-on, 要加入呢o的 application, 響果個 application 的右上角會有粒 "add" 的 button, click 落去就 OK.

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates