新歌火爆簡評

我今日係火爆仔。

鬧爆你 (一)


有無人可以去信廣管局要求 903 停止再播小池徹平個 jingle,播o左有兩個月了!頂,佢變聲未呀學人唱歌,好 X 難聽呀!!!!!!!!仲難聽過關智斌唱歌,再加上關智斌仲靚仔得多囉。

**************

鬧爆你 (二)


Stephy 學多兩年英文先唱歌啦,首《Fantasy Tale》(online game 「跑 online」的主題曲,好受小學生歡迎o架~),咩 Fantasy「偷」呀?偷咩o野呀無啦啦。個字明明係 Fantasy「Tale」喎大佬!仲有「牽著手去繼續飛」果個「牽」字,嚇死人。


鄧麗欣@2007年動漫節,live 獻唱《Fantasy Tale》,聽完你會有想死的衝動。

**************

鬧爆你 (三)


另,又係 Stephy。《十二金釵眾生花》內的 2nd plug《酒渦與燕窩》,鄧小姐咬字咬得極差,我聽o左六千萬次都聽唔到佢唱乜九o野,咩叫「喜歡真字,有時小小字」(原句為「喜歡爭持,有時小小事」)??????o徙 X 哂夕爺的歌詞。

**************

鬧爆你 (四)


Stephy 個 friend 傅穎 (Theresa),《My cup of T》全碟。quote 坐我身旁的 PM 一句:「聽到個人都慌埋」

**************

唔識字o既叫做「才女」,
唔識唱o既出碟唱歌,
唔靚o既去選港姐,
明抄都叫參考,
跟風等於潮。

香港幾時陸沉?
Old Cake 說...

I guess CK is not going to like these...hehe J/K

素顏天使 說...

old cake > who is CK?

I only know Lee-CK / Yeung-CK on TV and I dun really care about the CK u mentioned like it or not.

匿名 說...

嘩!終於響度見到小池徹平,聽完個宣傳帶之後避得就避啦~

Theresa 難聽到爆,唔怪得之唔覺有plug歌就出碟!

CK = 思祺 http://www.chanck.com/
有首歌叫"仍未解決",幾好的快歌來,在903得到零播放率。

素顏天使 說...

Jericho > I guess the CK u said and the CK which old cake mentioned not the same person. the one old cake mention is a famous blogger. (yea I pretend I dunno who he is)

I knew the CK u said, yes she sings VERY well but her songs are VERY VERY OLD-FASHIONED (e.g. the arrangements), 好娘. she really need a new producer and a new styling crew. otherwise, WASTE.

Old Cake 說...

haha...I don't listen to these songs at all. Please don't ask me why...hehe
You will have to point a gun on my head to make me pay for one of these albums nowadays.

說...

i second all oc's comment. 嘿嘿

hoyoyi 說...

i think you guys have heard the song that sang by Gary, Hins and Janice for the Sun Project, actually i quite like all the singers, but for that song, i really can't catch a word, dunno who write the lyrics, till i can't really hear a verse at all... :p

匿名 說...

但係香港好多人都好鐘意佢地...
我都唔明唔識唱歌都可以做歌手,真係難頂...仲要出書,本書有咩野睇??

宇宙人 說...

聽講近日仲有隻野有句口號叫"全城愛無膽" 囧
Patricia 姐洗唔洗開足火力小爆佢甚至轟沉佢 ??

匿名 說...

仲有江若琳小姐.....佢把卡通聲實在太爆, 同樣"聽到個人都慌埋"

素顏天使 說...

hoyoyi > 我相信無乜人聽過首歌, 同班歌手無關, 因為主辦"太陽計劃"的港台收聽率o係香港一向都麻麻地.

匿名 > 本書好似係有o的畫同埋有幾隻字咁啦, 聽聞好薄o架喎~

宇宙人 > 果位新人叫洪卓立, 新人o黎講唱得唔錯, 有o的似 Eason 腔. 如果你真係有聽過佢首《愛 無膽》的話.

p.s. 姐你老味! 叫老晒!!!! 你細得我唔知1-2兩年之嘛~!!!

kris > 江若琳卡通聲我接受-able, 人o地好歹都真係一個靚女喎, Stephy 就真係...... 當然啦, 呢o的o野各花入各眼.

匿名 說...

江若琳靚女=口=? 佢既[美貌]聽聞係整番黎咖!
睇番佢n年前D相,完全判若兩人囉....

再講,就算佢真係天然靚女,
呢個樂壇就係多得呢d人先會沈沒......

素顏天使 說...

Julia > 其實整容無所謂, 呢個圈入邊有邊個唔整? 睇下整得多與少je, 整得靚就 OK 啦. 最怕係, 整左容都唔靚, 又無 character, 唱歌又五音不全, 做戲又屎果的所謂藝人, 例如文中提及果位 S 字頭女藝人.

不過仲有一樣o野, 就係香港係無樂壇, 只有娛樂圈. 家駒講o既.

講來講去, 都係睇下個 marketing plan 做得好唔好lor, Stephy 係唔靚, 但麻甩佬 buy, 點解呢? 貪佢夠普通咁o的麻甩佬幻想自己會溝到佢囉. 都係一盤生意o者, 唉~

宇宙人 說...

麻甩佬唔 buy Stephy 的 -w-

果 d 應該係麻甩仔

惡女 說...

聽完真係好想死,畀層樓我跳一跳,唔該!

素顏天使 說...

惡女 > 嗯, 你係可以去七十樓度跳落o黎的.

(我搞下 gag o架咋喂! 別無他意.)

匿名 說...

Stephy令Shiseido降Grade....

匿名 說...

Stephy令Shiseido降Grade

匿名 說...

你d唔知咩評論...我覺得好白痴
唔好聽既冇人叫你聽喎..你咪聽返實力派d歌手囉...stephy個日病左..唱live係差d架啦
你叻晒囉...人地唔識字關你q事呀?!!
theresa之前扁桃線要做手術..佢把聲係好沉..但係佢比以前cookies年代係有好大分別..
而且出碟係千fa叫paco幫佢出..因為覺得theresa係一個好比心機既歌手,唔似你地d人唔鍾2就踩

匿名 說...

你d唔知咩評論...我覺得好白痴
唔好聽既冇人叫你聽喎..你咪聽返實力派d歌手囉...stephy個日病左..唱live係差d架啦
你叻晒囉...人地唔識字關你q事呀?!!
theresa之前扁桃線要做手術..佢把聲係好沉..但係佢比以前cookies年代係有好大分別..
而且出碟係千fa叫paco幫佢出..因為覺得theresa係一個好比心機既歌手,唔似你地d人唔鍾2就踩

匿名 說...

你d評語超吾客觀囉
雖然我係stephy fans,,
不過果次life係有d失準,,
甘你就一概而論嫁喇..
吾識比評語就好比,,
唔中2就踩

素顏天使 說...

兩位匿名 Stephy fans > Stephy 病唔病都係唱得咁差, 連 Studio version 的 "Fantasy Tale" 執過曬都咁難聽, 莫講話 live (係 live 唔係 life, 阿暱名). 再加上, 鄧小姐的 live 我都逼住聽過一次 (唔係呢個動漫節), 唱自己歌唱人地歌都走曬音兼甩 beat. well, 但果日佢無病囉.

Theresa 把聲沉? 咁莫文蔚呀, 何韻詩把聲叫咩? 聲沉有聲沉的唱法, 佢呢o的係叫唔識唱. 當然, 唔識唱係無問題的, 唔好出碟就 OK 啦.

講真, 我都好唔想聽到阿 Stephy 同阿 Theresa 唱歌, 都係工作需要我先逼住聽o架咋.

你有權去撐你喜歡的歌手, 但我亦有權彈我唔鐘意o既人. 你要人身攻擊鬧我仆街係無用o架囉, 我唔會因為你叫我兩句仆街我就真係會仆街o架喎, 阿小弟弟/小妹妹.

話我無讚佢地? 係呀, 作為藝人, 最少都要聲色藝是但開一"飯", Theresa 都算係一個靚女, 但阿 Stephy 真係三"飯"全缺喎, 咁當然靚唔靚都係好主觀啦, 但我唔明我點解我o係我自己 blog 寫o野要客觀呢? haha.

素顏天使 說...

(續) > 同埋努力唔等於一切, 努力代表o的咩呢? 努力代表好? 但乜佢好努力咩? 點解唱得都係咁差? 點解演戲一樣咁屎? 點解唔識字都叫自己才女?? 如果佢咁樣叫努力o左, 嗯, 我唔該佢努力多一萬倍先講啦.

匿名 說...

ok....你評佢得呀..但係我想講theresa係用左第2種唱法去唱..或者你睇下佢個blog..佢自己都話唔係唱歌既天才...歌固然要唱得好..需要時間去磨練...何cc呢d係水平高既歌手..
theresa雖然係偶像派..但係佢都會去進步
http://hk.myblog.yahoo.com/iam-pigsa/article?mid=5654&fid=1

另外stephy...係呀..佢係成日走音喎
電燈膽又比人改歌詞..我有睇stephy個訪問..佢自己都話唱得好差..自己要努力d
同埋佢冇話自己係才女囉...做戲又唔係要好似d前輩咁..都係要慢慢進步...

匿名 說...

ok....你評佢得呀..但係我想講theresa係用左第2種唱法去唱..或者你睇下佢個blog..佢自己都話唔係唱歌既天才...歌固然要唱得好..需要時間去磨練...何cc呢d係水平高既歌手..
theresa雖然係偶像派..但係佢都會去進步
http://hk.myblog.yahoo.com/iam-pigsa/article?mid=5654&fid=1

另外stephy...係呀..佢係成日走音喎
電燈膽又比人改歌詞..我有睇stephy個訪問..佢自己都話唱得好差..自己要努力d
同埋佢冇話自己係才女囉...做戲又唔係要好似d前輩咁..都係要慢慢進步...

匿名 說...

匿名>>>
"stephy個日病左..唱live係差d架"????

佢唱親都走音, 你唔係想話佢病足5年ar?

匿名 說...

超級非常suuport你"
本人係上年既饑饉30聽過鄧走音唱歌^^
唱十分愛"佢真係夠晒愛"
逢親"愛"字一定走音= =其他字唔洗講"
另外"我覺得903朱薰e應該教教佢講中文= ="

p.s.動漫個日我係現場"佢d fans唱得好過佢^^
p.s.2.:首歌既原版(韓/日版)係高音d= =
佢已經改低了key"
都走音"鄧走音非佢莫屬

謝謝你的評論!

匿名 說...

吾覺得有資格去甘樣講人囉...

自己甘好又吾見你去做歌手...

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates