收禮物

前天在這裡貼上 facebook 的 graffiti 拙作幾張,都有人讚,o拿,今日我就貼張何謂真係勁人啦。

大蛇屙尿!!!!!


話說高人--即是我的友 R 小姐,本來想在 facebook 的 gift section 送隻 Christian Louboutin 款的 peep toe 的鞋仔過我,奈何那些 gift 要收成 USD$1 隻,要o徙錢就無乜謂啦。我口痕就話:「不如你畫比我啦,我想要 Manolo。」

於是這位痴線的 R 小姐就用 40 分鐘時間(!)(我畫一張最多最多用 10 分鐘o架咋下~),畫了一隻靚過真的紅色 Manolo Blahnik open toes high heels 過我了。

嘩~~~~妳癲o架!妳癲o架!妳癲o架!妳癲o架!妳癲o架!

好「楷先」,開心過收到真鞋呀!
(*當然有真鞋收我絕對都會喪開心的。)
匿名 說...

Pat,

你個friend真係好勁!!!!!!!比我就應該連直線都畫唔到! :p

(btw, 你個blog load得愈來愈慢, 有時仲要我stop script先load到....不如你check check佢!!)

hoyoyi 說...

真是癲o架!so crazy...~

i dun have any idea to draw yet...~
but her drawing are really great!!!

hmm... must try to draw something...

素顏天使 說...

yuzuki > 會唔會係因為你部腦本身都慢??

匿名 說...

Pat,

可能啦, 因為我用緊laptop.

匿名 說...

我唔係癲~ 最多係thiu thiu 白痴~ 又唔係低能喎。分清楚。

Nana 說...

你個朋友畫得好仔細喎!!鞋爭位又畫得勁直!!靚!!

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates