雜碎

最近常常想去行山。

我喎!我想去行山喎大佬!

其實要去真的很輕易,我家旁不到 5 分鐘就是一條行山用的自然教育徑了。

但你要我早上六時起來,比叫我參加鐵人耐力賽,更難。

我常常幻想,行完山後兩口子去喝茶吃點心是好幸福的事。

(......不用懷疑了,確實是主要因為想吃點心。)

*************

關於幸福,有甚麼比能得到你朝思慕想的一個物件更幸福的事呢?

而送禮物的人,又是你最愛的人,你最懂我了。

謝謝你,my dear。

我哭的 mascara 滿臉也不去理會了。

*************

關於 mascara,最近用的是 Diorshow Waterproof,overall 還好。

雖然,哭的時候還是會哭出黑色的眼淚。

*************

關於眼淚,無可否認我是很容易哭的。
Yvo! 說...

素顏, 其實點解要六點起來行山咁早呢? 遲一兩個鐘都仲係好早, 無咩人呀...只是路過無聊閒談..heehe..

素顏天使 說...

歐晶瑩 > 因為空氣好.

匿名 說...

六點起來行山, 飲完早茶. 返去再訓第二輪.
剛好可能是你平日起身的時間. (:p 多事入黎吹下水. 我以前係咁. 訓醒第二輪 d fd 先起身~) 空氣真係非常好!

但小心. 早晨好多蚊~ 要帶水~


禮物是那大頭相閃爍的那件嗎? haha~
我亂猜. 不過好靚啊~ 恭喜~

匿名 說...

>常常幻想...喝茶吃點心
你好似真係從未寫過特價早茶,such as 是否 value for money...

素顏天使 說...

Tracy > 嗯, 我唔承認亦唔否認. 不過都多謝你.

難渡怖山car > 嘩哈哈哈哈哈哈~ 無錯! 果然係醒!!! 但下午特價茶我有時都有飲的, 係無寫出來.

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates