Cafe Graham + sift

和男友在中環晚膳,帶他去 Cafe Graham 吃我覺得很不錯的 pasta。可惜這一次煮得水準一般,還好週二夜沒甚麼人,平常找個位都難的 Cafe Graham 竟然只得一桌人客。


點了兩個 pasta 分著吃,先來的秘製吞拿魚醬松子香草炒意大利粉。那個香草 (好像八角味的) 好像下太多,不過還算是不錯的。炒得較乾身也是我所喜歡的質感。


蒜片香辣大蝦天使麵,比我上次來吃時要濕和辣,如果乾一點會好吃得多。

比較有趣的是我們隔著玻璃見到個穿著黑色蜘蛛俠 costume 的男人 (full gear 上陣還蒙了面!!!!),還跟我倆揮手,本來心情有點不好的,見到這個人笑完就沒事了。

服務一般。買單連加一約 HKD$180。

************


飯後過了對面的 sift 吃古古力蛋糕。

久聞風評不錯,想來這裡試好久的了。店雖小,但環境清新雅緻,最喜歡有那淡紫白色的繡球花。剛來時時間尚早,只有我們一桌人客,挑了近落地大窗的位置坐。

先交代少許店的背景,店走中高檔路線,女店主曾經在很有名的 Thomas Keller 旗下的一家米芝蓮三星級餐廳 French Laundry 工作,學成後歸來就開了這小店。懶理三星還是無星,最重要還是食品的質素吧!


只賣甜品的小店選擇倒是不多,只有約 10 款的甜品。本來想是先吃完一款再試另一款,但因為這 Sift Chocolate Cake 實在太膩,所以把這吃完就算了。那個餅底 (chocolate fudge cake) 的份量很少很少,佔90% 都是 chocolate mousse!!一個人吃的話,吃完不飽到裂開才怪!古古力慕絲很細滑,用的古古力也是上等貨式。面頭再飾以一層古古力脆皮,還有脆餅碎,賣相也很漂亮啊~ 蛋糕好好吃,但價錢殊不便宜。這一小件的售價是 HKD$64,還未算加一。


吃完蛋糕後我倆再點了兩個白酒,House White Wine 杯裝的話則只有一個選擇 (Rolf Binder Selection Semillon / Chardonnay 2005 - Barossa Valley) (另外幾款白酒都是 new world 的) ,不曉得是不是古古力太甜有所影響,還是酒本身較差,反正不好喝就是了。HKD$49@。

進店時本來想要坐到外面的 terrace 去,女侍應表示因為剛下雨,那一邊要暫時關閉。但當時地面很明顯是乾的喔 (去洗手間時我特地去摸一下,確實是完全乾的。)!!我倆就想應該是她們躲懶不想要抹外面的桌子吧?不過後來再看到地面有幾盞燈,可能是正在清洗不方便我們進去。但無論如何說這些無謂的謊話也是不應該的吧,另外看 openrice 也見到有不少是對這店的服務作很極端的劣評,是晚所見則沒甚麼問題,可能是我倆好運。

有機會的話,可以在日間來 terrace 的,環境不錯哦。另外特別一提是,星期五/六 6pm 後每人的最低消費是點一個 item。

買單連加一約 HKD$180。

------------

Cafe Graham 嘉咸咖啡
地址:中環嘉咸街51號D地下
電話:2905 1768
菜式:西式

Sift Dessert Bar
地址:中環嘉咸街46號地面
電話:2530 4288
菜式:西式
匿名 說...

唉....人地都吳係女仔

1)想請問一下, 你識吳識整芝士焗龍蝦伊麵個隻汁? 即係酒樓個隻喎

2)吳係哈化,你around 81出世, 竟然曾經勁聽Kraftwerk? 莫非你係德國大?



** 希望你可以答我1), 等我星期五可以係屋企試下, thanks alot !

宇宙人 說...

Angel Hair 真係好難整得乾爽
當然餐廳水準又係另一個要求啦

素顏天使 說...

子平学神 > 1) 請睇我舊 post. 其實之前都寫過了. 2) 有幾咁奇? -_- 3) 你唔係女仔?! 我唔信!!

宇宙人 > 屋企煮其實跟個包裝袋個時間煮就好穩陣, 咁我通常再過一過冷河, 就好難會失手的.

匿名 說...

>_^ thanks alot ! 你真係好勁呀 !

1)但係甘喎, 用cheddar cheese or 普通食三文治個d片裝芝士呢?(好耐先溶嗎?)

2)埋生粉係先溝水定係就甘 扌定 D粉落去呢?

3)真係"跟外邊吃到的沒兩樣"?!

另外, 咪就係奇在你吳似26囉 ^_^

素顏天使 說...

子平学神 > 1) 普通食三文治o個d片裝芝士 OK, 唔會好耐先溶的. 2) 當然係先溝定水啦!!!! 3) 你唔信可以自己試下, 你跟得足我食譜就一定似.

Old Cake 說...

2 pieces of Sift Chocolate Cake to go, please! ^^

Xavier 說...

嘉咸其實除左weekend之外,平時夜晚唔系太多人,但weekday中午反而一定要book先有位。有兩個頭盤,白酒煮clam 或mushroom加bread(我唔記得d名...)都幾好食架。

而sift的服務就... 全中啦。 :)

匿名 說...

決定左聽日整呀!

但係有野問
都係度問方便d,

1)d 是雲臣湯清湯使吳使架水?
吳架係米好咸?
if要,加幾多 ?

2)生粉加水既份量係幾多?

3)再攞埋去焗係米會再正d ?

吳該哂 !

**講多次, 我真係吳係女仔黎加 !!!
你吳好好似周d TB 入係男次甘啦^_<
(講下笑啫)

素顏天使 說...

子平学神 > 1) 大佬, 我點知你食得幾鹹幾淡, 我覺得呢個唔洗加水的份量係 OK wor, 唔會過鹹. 2) 想個汁濃o的就多o的生粉, 稀o的就少o的生粉. 3) 你喜歡啦, 但我就無食過中式的芝士龍蝦伊麵會焗過o架囉.

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates