蘭開夏道


(photo copied from 維基)

七十樓的 blog 知道有個新的專欄作者叫做王迪詩 Daisy Wong,拜讀一下「她」的 blog。

專欄名叫《蘭開夏道》,逢週六刊於《信報》,於 blogspot 也有另行上載,嗯,不錯嘛,文筆幽默風趣言之有物,專業人士 (律師) 寫 blog 也是 selling point,走中產派路線。(中產這個字眼久違了)

只是,很明顯就不是女人寫的。不是《大學怪談》小杜般的中性 (小杜是女生,但我一直以為她是男的,直到早前她把自己的性別寫出來),是感覺上是扮女人的男人寫的 (男的年紀肯定不少),你問我為甚麼,我倒是說不上個所以然來。說起來,王小姐 (?) 的文筆倒是像另一位《信報》的專欄作家方卓如一般,當然,方是比較再噁一點。

辜勿論她是男是女,blog 本身倒頗好看就是了,已經加進了我的 Google RSS Reader。

《信報》我沒閱讀習慣,倒是林行止的專欄「屎忽痕」時會找來看看。香港討論區每天都有好心人把這準時上載分享,不用付錢,嘻嘻。
匿名 說...

幾年前開始學人投資, 因而接觸信報, 自始每日必睇林行止專欄, 否則食無味而睡亦難安枕, 當年除左林健筆, 仲有好多文章都極具欣賞價值, 原復生乃其一, 其文章學術性趣味性兼備, 實近年罕見

雖然近年信報之可讀性已不如前, 但我仍然認為呢份係全港最好最中立既報紙, 至少你一定唔會見到連續十日將爭產案放係港聞頭條, 更唔會一拎起份報紙就見到麥玲玲出現係頭版, 而且我認為俾六蚊剩係睇林行止專欄亦值回票價, 香港仍然有林氏既文值實乃港人之福

呢位 daisy wong 寫既文的確同方卓如一脈相承, 可能係同一個/group人寫都唔定, 文章都係以中環逸事為主, 間唔中冇野寫就出下 d 小說式文章, 不過此專欄一星期才一篇, 相信未至於要好似以前國金外望咁成日出呢招

匿名 說...

忘了是市井流傳抑或是黃霑"原著":
謎面:石女
猜一香港街道。

宇宙人 說...

難開下道 ?! —(°∀°)—

小女生 說...

我跟你一樣,初看「她」文章時亦有男人寫的感覺。

楊醒波 說...

自我介紹第一句就寫 "二十八歲女律師,任職..."(出年會唔會變為"二十九歲女律師...") 第一篇文章有o的show off,太過有性格。最近一篇以港女為題材好似有幾多人回應,唔知呢種係咪就係佢既風格呢。

匿名 說...

i think daisy is a female.

許港生 說...

妳的Blog很好看呢!!

"蘭開夏道"給我的感覺,有點像"空姐的行李篋"+"國金外望"+"追渣沽",定位如Elaine,文筆彷方卓如,再加上渣老闆的影子。

素顏天使 說...

Crazydiamond > 同意, 文筆太似果個自慰精方卓如. 我見稱佢寫自己的女同事叫佢做「卓.....」咁樣我都即刻勁起雞皮.

難渡怖山car > 你出埋o的咁深的 IQ 題我點識玩呀??

楊醒波 > 男人腦海中的完美女人, 係咁上下o架啦, 就係唔多似女人囉.

許港生 > 多謝.:) Elaine? 佢唔似. Elaine 貼晒相 (背脊), 佢都無. 扮女人, 貼兩張相o黎睇下先講啦.

匿名 說...

>咁深的 IQ 題
這條"如題"的 IQ 題,真的深嗎?況且已有網友猜中!

素顏天使 說...

難渡怖山car > 所以我都話我 IQ 低o架啦~ 我以為佢玩食字 jar.

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates