NARS balanced foundation


剛買了這支 NARS 的 balanced foundation (HKD$390),我用的顏色是 Deauville。

薄,貼,好推,遮瑕力中等,相對地較自然是我對它的評價。星期天見到友人 X 先生,他也大讚看起來覺得又白又滑,呵呵 。


本來要買的 blush Deep Throat 剛好無貨,唯有等下次。

另外,Landmark 分店的幾位售貨姐姐態度一流,任試任問。And here's I have to make a little confession,因為我用的是 discount offer 購物,但我和 R 買東西前就忘了說是用 discount 買東西。害那位長長曲髮有點像張蘭英 (一個落選港姐 but I guess no one would remember) (忘了問她的名字)的售貨小姐空歡喜一場,我有點內疚啦,在此再說聲不好意思。m(_ _)m

OK,各位如果要去買東西的話可以找我剛才說的那位曲髮的小姐,或 另一位長的很漂亮的 Yoko ,再或者我另一位友人 E 小姐推介的 GiGi,相信她們都會很樂意為閣下選購合心水的貨品。
Yvo! 說...

素顏, 那麼比較起來, Nars與Armani, 你會認為那個取勝? (因早前多得你推介, 我轉用了Armani, 覺得好好喎...)

Yvo! 說...

素顏, 那麼比較起來, Nars與Armani, 你會認為那個取勝? (因早前多得你推介, 我轉用了Armani, 覺得好好喎...)

素顏天使 說...
此留言已被作者移除。
素顏天使 說...

歐晶瑩 > 其實計料靚就一定係 G.A., 但 NARS 平過 G.A. 成舊水喎!

應該咁講, 要比都只可以同 Bobbi Brown / M.A.C 比,三者都比較相似, 但 NARS 比 B.B./M.A.C. 都來得薄同好推.

不過粉底呢o的o野都係人夾人o架 je, 好唔好試自己試過最清楚.

Yvo! 說...

咁又係...有機會都去試下Nars的foundation, 因買親G.A.都好肉赤! thanks!

匿名 說...

唔, 我記得張蘭英. 佢同軟硬拍過戲.

匿名 說...

張蘭英是1992年港姐

以豐滿上圍見稱, 佢同軟硬拍的電影, 叫"整古王"

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates