鳳城酒家 (北角)

城市之謎之一,究竟鳳城酒家有幾多間是真的呢?哪一間好食,哪一間又不好食?

有說只有太子跟北角這兩家都是「真」的老店,是原本的老闆開的,其他所有相對較為「豪裝」的新店,包括早兩天有新聞說有人吃到食物中毒入院的那家上環分店,是老闆的親人反目後走出來開的。傳言不經 official 證實,有錯請指教。(網友 P 資料提供:除太子及北角店外,其他都是某伙記跟老闆借名開,並偷偷地與某大集團合作的,以上。)

週二中午跟同事 WH farewell,大夥選了去北角的鳳城飲茶,一行 21 人(!),得分兩桌。


這裡也是用畫點心紙的方法去選點心的,選擇不算特別多,做法跟同樣是老式酒樓如蓮香樓來比較說也不見特別老派。不過我還是第一次去鳳城飲茶,一般來說都是去晚飯比較多呢。


點了滿桌子的點心,照片中的只是冰山一角。老實說著實不覺得特別好吃,水準算是普通啦,也不想特別寫了。做的比較好的有馬拉糕和蝦腸粉,蝦很大隻也夠爽。


只寫這家店較為有名的「名物」吧!乳豬,小小一碟的例牌賣 HKD$45,才那麼幾片!猶記得太子分店做的很出色,烤的又香又脆,調味也跟一般的稍有不同,特別好吃。至於那天吃的這個嘛...... 不過不失啦,也夠脆口但是不夠香咯。失望。


蝦多士,不好吃。蝦肉跟麵包之間有點粉粉的,有點像是還沒熟!連這種普通炸物都做得不好吃,很有難度對吧!


焗白蓮蓉西米布甸,要預訂。上桌前替各人分好了,所以沒有完整圖可以貼。也是在太子店吃過很好吃的,北角這邊的,好難吃呀!西米煮到水稀稀的樣子,蓮蓉分佈不均,吃的時候有些甜有些不甜,而且不夠熱,甚至不是暖的,總之就是不好吃。

服務一般,買單連加一約 HKD$1450,算是頗便宜的。不過不好吃,幾便宜都「假」。

祝 WH 新工作一切順利。

---------------

鳳城酒家 (北角)
地址:北角渣華道62-68號高發大廈地下及1樓
電話:2578 4898
菜式:廣東 / 酒樓
Derek 說...

個蝦多士唔係就咁炸架,仲要用煎,好鬼麻煩架。

素顏天使 說...

Derek > 炸又好煎又好, 整得唔好就係唔好.

匿名 說...

太子哪一間係

好好好好好好食啲!!

----- 說...

鳳城 D 嘢好睇佢哋個廚嘅心情,服務亦如是。還記得有次係北角店問伙計例湯係乜,小二答曰:『我哋冇例湯個噃,雞燉翅咪例湯 lor。』吹漲!同東寶冇米粉賣、九記冇油菜 (宜家就有)、澳洲牛奶公司冇 catchup 一樣咁正。做生意做到咁嘅境界 (唔 like 咪唔好嚟) 真羨慕死人~~

匿名 說...

太子同北角係老店,其他係舊鳳城某伙記問老闆借名開店,老闆又老式人情味重覺得冇乜所謂,點知原來個伙記同 XX 集團合作,爭 d 專利都走去註冊埋。

我自己就只係去太子鳳城,主要係朋友喜歡去啦,一年中都總會去一兩次。

素顏天使 說...

肥仔 > 亦有人講過話跑馬日不要幫襯鳳城, 話的師傅賭輸馬仔會亂Q咁煮.

澳洲牛奶公司服務係港式服務的極致! 你唔快都逼到你快, 我覺得入面的侍仔好似聯交所的背心佬.好 tense 呀佢地~

n.n + P > 我只去過太子鳳城三幾次, 真係覺得佢o的招牌o野係好好食o架喎, 但係就唔知點解北角呢間個水準會咁樣.

匿名 說...

小道消息話老闆係太子打躉多……咁妳明啦。 :P

nonebear 說...

thz~ 我都希望順順利利

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates