溺愛

算一算手指,當年的張小朋友,今年都已經廿歲仔 (1987年生),是成年人了。十三歲,勉強,還可以猜想是「小孩子不懂事,阿媽大把錢 / 想做星媽,掉一堆錢出來捧紅自己個仔」,但畢竟張如城不是張敬軒,well,雖則兩者皆是走創作才子的路線,《愛意》也好,《真愛是真》也好,當是笑話一則,笑完就算。

想不到 08 年的今天,來個強勢(?)回歸。吊詭的是,其實這首歌是無旋律的。那幾個音節,塞進甚麼歌詞都可以。不過更詭異的是,其音樂創作人(?)兼經理人,竟然是郭!啟!華!!!我希望只是湊巧地同名同姓啦。


《友誼的光彩》張如城 Live @ TVB


《友誼的光彩》張如城 full CD version,留意大約 3:30 那句,我聽了幾次,都聽到係「全世界的朋友痴了膠線」......

Together ! Together ! To........gether !

我們約定了你 愛愛到北京
北京奧運聖火 燦爛 艷陽
* 友誼的光彩 已經感動我的心
我快樂高歌 唱出我心中喜悅
唱出東方之珠策馬奔騰
更美麗 更美麗
唱出全國澎拜歡欣 *

唱出人民熱潮湧 你對我 我對你 高歌
中國人 中國心 you are my pride
you are my pride you are my pride

五千年的成長 五千年的光彩
五星紅旗迎風飛揚
神州大地盡舜堯
振奮五湖四海 顯歡欣
Together ! Together ! Together !
全世界的朋友齊來高興
同一個夢想 同一個笑容
Forever memories ! Forever memories ! Olympic ! Olympic !

# 熱烈地唱 你怎何失去了良機
快來呼喚 友誼萬歲 熱烈地叫
不論你來自何方 不論你來自何方
北京奧運聖火 火舞艷陽 令我令你著迷
今天不回家 今天不回來 我愛你一齊來
我的祖國 永遠 永遠 散發 美麗 光芒 #

repeat *

唱出人民在微笑 在高歌叫
China China you are my pride
you are my pride you are my pride
Together ! Together ! Together !
全世界的朋友齊來高興 齊來呼應
同一個夢想 同一個快樂
Forever memories ! Forever memories !

repeat #

我第一次覺得原來無線的音樂節目主持做得幾好,忍笑,好辛苦架。


「我係張如城,十三歲,我熱愛生命、熱愛音樂、熱愛香港。」




申延連結 ── 張如城 @ 香港網絡大典
匿名 說...

真係笑鬼死呀!!!!
佢隻舞好明顯是排過的XDDD
前兩日同老公睇時,我都同佢講話肯定我聽100次都唔會識唱呢首歌,因為真係唔知佢唱梗咩音!!!XDDD

匿名 說...

可惜呀!
我竟然冇機會以高清欣賞八爪魚先生既青春精彩活力強勢回歸迎奧運極品第一炮。 (諗呢句都諗左好耐...)
比起八爪魚先生,突然之間覺得少女大帝 句「青春最性感」真係好普通。

點都好,今年真係「勁多西曲」~ XDDDDD

M 說...

「我係張如城,十三歲,我熱愛生命、熱愛音樂、熱愛香港。」

次次見到呢句都覺得好好笑...哈哈...仲要未到中年先發福,好騎呢。

章魚好似唔知人笑佢,仲咁有熱誠唱作歌仔,我諗佢個人應該幾開心。

匿名 說...

笑死!!!!!!!!!以前細個唱K, 成日會唱"愛意"!!!!!!佢大個左肥左好多......好脹~

匿名 說...

我一見到段片,第一個反應都係,嘩兩個主持都好pro wor...

宇宙人 說...

訪問時佢個人會搖搖下 XDDD
好得意

素顏天使 說...

micboy > 講開西歌,最近我鐘意既有高皓正填詞的生果歌,雖然佢係兒歌,但真係西到想喊。

少女大帝係咪裕美 + 范萱蔚?我認左好耐都認唔到范小姐個樣。

Miss Wong > 佢阿媽究竟用幾多心力去保護佢等佢唔好受的唔好既說話影響,可以專心寫歌,母愛真偉大。

宇宙人 > 好得意 <-- *高登mode* 我笑鳥 XDDD

素顏天使 說...

宇宙人 > btw,見你張相,喲~ 大個仔左喎!

Nana 說...

唔知個時係咪我算細,真係唔識佢...
但係近排睇到哩段片真係笑左好耐,佢d動作...仲唱得好"盞鬼"...-V-

Old Cake 說...

OMG...What is wrong with that guy?

Stardust Memories 說...

真係郭!啟!華!!!

暈低....................

匿名 說...

你個FB group...LINK左去Patricia Wong度呢@@...

素顏天使 說...

冬 > 嘩!! thanks for reminding! no wonder 呢兩日咁鬼多人 add 我 facebook.

Meling Lam 說...

他那身「形象」,比電車男更電車,估計是深水埗系。

j 說...

我星期一會去唱k,吾知。。。。。。有冇得唱呢。。。。。

匿名 說...

「唱出人民熱潮湧 你對我 我對你 高歌...」
真係唔慌唔膠歌..
佢呢期好紅..

FlyingMinx 說...

Hahaha.....其實在1分多時我已聽到痴膠線......Hahahah......

匿名 說...

記得當年佢媽媽係便利sell佢個仔 "夠正hee!"

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates