唔該唔好影衰香港

(source from 2008-01-04 《蘋果日報》)



流 浪 三 輪 車 屋 面 世

【 本 報 訊 】 理 工 大 學 設 計 學 院 助 理 授 黃 國 才 ( 圖 右 ) 花 了 五 年 時 間 , 設 計 出 一 部 「 流 浪 三 輪 車 屋 」 , 「 住 客 」 可 在 這 片 3 呎 乘 4 呎 的 小 天 地 睡 覺 、 曬 衫 、 睇 書 , 甚 至 打 開 天 窗 看 星 星 。 黃 國 才 揚 言 會 駕 這 部 流 浪 車 到 貝 沙 灣 、 山 頂 的 豪 宅 旁 邊 露 宿 , 「 窮 風 流 」 一 番 。

三輪 車 後 半 部 是 一 幢 由 鐵 皮 搭 建 的 小 「 屋 」 , 屋 頂 有 兩 個 天 窗 、 屋 旁 有 一 個 晾 衫 架 ,屋 內 有 一 個 可 當 作 椅 子 的 小 雜 物 櫃 , 打 開 牆 身 的 小 木 板 , 就 是 一 張 書 桌 。 在 這 三 呎長 的 空 間 內 睡 覺 , 需 打 開 車 尾 的 小 木 門 , 再 加 裝 另 一 塊 床 墊 。 這 部 流 浪 車 屋 造 價 約 5000 元 , 平 均 呎 價 416 元 , 會 在 1 月 9 日 在 中 區 警 處 舉 辦 的 「 香 港 . 深 圳 城 市 建 築 雙 城 雙 年 展 」 展 出 。

孔 慶 初 攝

-------------------

我無話好講,請這位人兄千萬不要告訴人家他是代表香港參展,好羞家呀!

以下為網上論壇節錄,quote from 高登

牛腩 3 號:
「屌你老味,如果叫佢整架賣豬皮魚旦o個d 車仔,可能要十年後先開到檔
賣炒栗子o個d 車仔咁撚hi tech,就更加諗都咪撚諗」

春天:
屌你老母呢舊野要研究 / 整 5年 ?
做金工果 d 師傅幾日就砌一部出黎啦

農夫單車 (後面有個大兜) - $300 , 深圳買
鐵板 + 支架 - $100 , 五金回收公司
其它雜物 - $100 , 雜貨鋪
合計 : $500

其餘 $4500 為設計費
匿名 說...

So this guy spent 5 years to create such a piece of junk?

My god. Such a disgrace to HK!

塞米一條揚陸轟炸機 說...

如果平時做freelance都係咁既比例拆帳,我地就唔洗做得咁灰囉:p

eu 說...

非常阿Q的做法, 這不是窮風流, 係窮+瘋之流, 仲要花5年去整, 香港多幾件咁既茂里真係唔得掂!

maggie 說...

Actually i think the idea is quite witty. The starry sky and ocean are not only for the rich. It's also a nice private place for meditation. I will see it more a concept.... I mean, it's about creativity, that's what we all lack.

素顏天使 說...

maggie > 你是否被豪宅樓盤廣告誤導左? 星空海洋甚至在這些環境之下閱讀從來不是富人的專利, 搭程巴士去半夜的海邊, 要看幾多就有幾多.

$5000 才做到一架如此簡陋的鐵皮屋? 還用來看星星看書? 那麼設計魚蛋賣牛腩車的即是設計大師? $5000又要賣多少串魚蛋才歸本? 鐵皮屋流動車這東西的目標對像是誰? 只是他本人? 何不花點時間研究如何在這架爛鬼鐵皮車解缺供水排泄甚至膳食等問題? 這些才叫 Creativity 吧!

maggie 說...

i still hold the pt tat it's an art like creation and art is always luxurious and romantic:P
i just see it as an interesting stuff for ppl to reflect about things happening around us. 搭程巴士去半夜的海邊 is different from having your own private little place which you can travel with. No cost needed! (if u are the creator, haha)

塞米一條揚陸轟炸機 說...

素顏:與其稱之為Creativity,不如正名為functional還貼切...creative蓋過實用性的所謂作品,只能稱之為art piece,絕對不能叫做design。


creativity,會拿這個字來做賣點的東西,才真的空洞無物到極點。

素顏天使 說...

maggie > 或者咁講, 我從來都尊重能夠將心目中的創意並與之實踐並且發揚光大的人. 但我諗我極度唔妥呢條友 / this piece of crap 的最大原因相信都係同佢 claim 自己呢堆野 "設計" 左5年有關, it's more like a DUMMY rather than something had already spent 5 years with it or even $5000 (u can see what other people say in the forum).

yes, it MIGHT be an art creation, 但呢條友係掛住設計系個牌頭去參展, that's the problem.

one more thing, art is NOT luxurious. art is everywhere, it just depends on how do you think/feel about it.

塞米一條揚陸轟炸機 > the first time I'm truly agree on what you said :p

匿名 說...

Assistant Professor...
5 years...

=_=

maggie 說...

umm..我本身覺得art同design係有聯系的,你修design,我修art,令今次變成了個有趣的分歧~

(this is a private msg to 素顏天使)
我一直有追你的blog,亦得好中意同睇得好開心 :) 但點解今次會留言其實係因為見到個designer無啦啦比人屌,但你竟然照po出來認同佢被人屌得有道理 (i mean, why should anyone 只係做自己做的事,無得罪人,而比人屌係會有道理的??),覺得有d un住un住咁。

素顏天使 說...

maggie > first of all 多謝你持我個 blog, 不過如果你想留 private mesg 比我你可以分開另一個 message 留比我咁樣. 因為我一 publish 就要 publish 晒成個 mesg.

"但你竟然照po出來認同佢被人屌得有道理",o拿, that's why 香港地o既 freedom of speech 係好可貴就係咁解, 譬如你唔認同我講既野, 我都有照貼出黎丫 right? 咁既然我認同佢地所講既野, 咁我轉貼都係好正常o者.

至於無得罪人就唔應該比人屌, 嗯, 我諗任何人都會 judge 別人 (正如你都會 judge 我一樣), 分別可能只係語氣輕重, 咁囉.

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates