CUTE?!

某位施主自從見過我真人之後,就不停在 MSN 裡頭叫我「Cute 妹」,(「己所不欲 勿施於人」呀!) 查實我一點兒也不 cute。不過可能給這位小姐叫得多,自我催眠下覺得自己也有可能走 cutie 路線。



結果我在某拍賣網上買了這對好 cutie 的來自美國品牌 J.CREW 的民族風兔毛波波毛靴,用來在雪地走動的話一流!裡面還有超柔軟的抓毛,低過零度穿的話十分之正。當然室內穿的話應該會焗到「仆街」吧! (oops!cuite 妹是不應該那麼粗魯的哦~) 剛剛收貨。





J.CREW 在香港未有分店,香港人可能較為陌生了。品牌其實類似 Banana RepublicRalph Lauren 一類很 preppy,很大學生的優閒風格(阿美利堅 style!啱晒我啦,我咁大隻。)。另外亦有設立童裝部 crewcuts,像 delicate 一點的 GAP,很可愛的說。
匿名 說...

the boots are sooo pretty.... :] hw much do they cost though? :]

Jane 說...

wow i like it. (i mean the brand)
what a pity that there isn't a branh of it in HK.:(

匿名 說...

素顏, 你有沒有光顧過 revolveclothing.com 啊? 很想知這個網站可不可靠, 因為看中一個手袋, 但接近 $4000 港元. 我見你不時網上購物, 所以想請教你. 謝謝.

匿名 說...

very nice. Mind telling me where I can order because I am going to Hoikkaido in Feb.

Claudia

素顏天使 說...

匿名 > 我只可以透露原價約 HKD$1500,不過我是以超便宜的價錢買到的。

miumiu > 呢個 website 無啊~

Joop > 我是在某拍賣網找到的,不過為避免有替人賣廣告的嫌,故恕不能公開了,不好意思啊~ Bon voyage~

匿名 說...

我也有一對類似的兔仔毛毛鞋, 在日本買回來的. 不過這類鞋雖然平底, 但不好走路, 穿得太久, 膝蓋同腳跟會痛的, 可能是鞋底太薄之故, 所以千萬不要打算旅行時穿著啊, 很傷關節的. 我聽過其他人穿類似鞋都出了同樣情況.

素顏天使 說...

miumiu > !!!!!!!!!!

你點知我真係買來去旅行著!!!!! 我唔理啦~ 唔買都買左, 要靚唔要命!!!

我早幾年前去哈爾濱買過一對雪靴, 厚底抓到地果隻, 重到仆街, 日日好似練功咁行路. 所以有過果次經驗諗住買對輕o的o既囉 :(

匿名 說...

那麼你帶多對鞋去旅行, 起碼有得替換嘛. 我最初都不覺這對鞋走路有甚麼問題, 因為每次都不是走很多路, 平日又少穿, 直至有次我穿來去旅行, 只是走了一天的路, 開始覺得左邊膝蓋赤赤痛了, 可能我走路姿勢不好兼平日穿得高跟鞋多, 膝蓋關節操勞, 突然改穿那麼平底的鞋就覺得不舒服呢. 我都是愛靚不愛命, 不過膝蓋要緊, 萬一有事, 連高跟鞋都不能穿架喇, 所以不要日日穿.

Franca Lee Eco Fashion 說...

J.CREW 不停改做D衫O既style!
有改進先有進步!以前係美國入親去都覺D衫老套到爆!

塞米一條揚陸轟炸機 說...

好奇:其實咁樣練功式行路....會唔會令到條腿變粗架....(冷)

Meling Lam 說...

呢對靴好靚! 我最近也在Zara買了一對同色又差不多款的, 童裝, 毛毛在內裡.

匿名 說...

oh! 對鞋好愛斯基摩! 以前住加拿大時周圍都有得賣 :p
對鞋底係唔係 suede 果類?

素顏天使 說...

apple > 我著 9 號鞋!!! 買童裝好呀, 慳好多~ 可惜我一世都唔會著得落.

busybee > 鞋底係生膠底, 鞋身係 suede + 兔母, 鞋裡係抓毛.

char char 說...

dear 素顏,

我現有一對中筒 UGG boots, 顏色與你依對類似. 著黎係雪地行好耐都唔覺累,可能入面有抓毛關係,鞋底雖平,但都減低了 friction??? 我諗你著去旅行都無問題呀

有一點要注意, 如你去的地方遇著溶雪,地面真係超污糟,我對鞋頭和鞋踭就係咁整污糟左. 雖然 suede 皮面係好快乾/亦唔會滲水入鞋筒, 不過乾左後那水漬超顯眼(因為始終依隻顏色都係淺色). 我對鞋著得一季咋, 肉痛...

have a nice trip!

匿名 說...

但鞋底太薄走雪地會由腳底涷上心啊><

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates