幾段

* 好忙。

* 真的好很忙。

* Draft 那裡還有最少 5-6 篇的食評未出,妝品的護膚的也有 5-6 篇。

* 讀友們給我的電郵,九成都無覆(!)。要出的 quotation 未出(!!),要出的 invoice 未出(!!!),要做的 freelance 未做完(!!!!),救命!!!

* 昨天拿了一天假期去考我的第三次筆試 (車牌),終 . 於 . 都. 合. 格. 了!!!! YEAH~~ 收到那個通知我合格的 SMS 的時候,我笑得比執到金還要高興。下一步是去排期學車,好興奮。

* 這一天過的超充實,考完試去吃了劉森記美味的蝦子撈麵,去了 Nail Nail 修甲,去 Chanel 排隊買點東西 (究竟我在搞甚麼那麼喉急要排隊入名店 shopping 比錢人洗呢?!)。晚上和蘋果晚飯去,之後還有小小時間,都走了去 shopping,買了裙子和耳環,好爽好爽。

* 和蘋果不約而同地覺得,今季的衣服都好醜樣 (差不多是所有的 brand) (當然 Lane Crawford 或者 JOYCE 的會漂亮囉! 但我實在著不起動輒兩千元一件的普通上衣呀,我又不是 ZZ),真的好難好難才買到一件半件。

* 吃了一塊老麥的 Shake Shake 脆雞,the next day 立即就長了一顆巨型的大暗瘡在下巴!! 最唔抵的是,這塊雞扒極度難食,稔的!!! 和那個味精粉加起來,似在吃稔的童星點心麵!!!

* 我愛吃炸雞,尤愛 MOS burger ,次選 KFC。MOS Burger 的吃了也沒有長暗瘡,老麥的 Shake Shake 脆雞的油可能有毒。

* 前一陣子在鰂魚涌的肯德基吃了兩件有怪味的炸雞,不用發誓,這一年內我都不會再光顧 KFC 的了!

* 怪味是怎麼怪法?? 好難形容。即是如果老麥的豬柳蛋漢堡改了調味/份量你可以吃的出來嗎? 當然可以。那件 KFC 怪味雞總之就是好怪,好難食。
自由行 說...

恭喜恭喜!!

匿名 說...

Congrats, congrats!!! 考3次 written test, 你都算神心, 希望 road test 你一次過 pass 啦! 咁你心目中想買乜o野車呢?

Unknown 說...

I'm happy to see you getting better and happier.

匿名 說...

講起炸雞... 其實意粉屋都唔錯!

i.c. 說...

唔好提筆試
我考咗n多次,都唔Pass,好沮喪
人地個個一次搞點,而家有車渣既都渣車啦,我仲係度熬巴士...
我自問唔係咁蠢,都唔明點解會咁,一隻手指數唔嗮咁多次!極度打擊阿

匿名 說...

恭喜哂!加油呀!

Towashop 說...

恭喜!!!

那個骰骰雞真的很難食!!!

魔鬼面具 說...

恭喜妳考車牌筆試成功
請問妳學自動波私家車 或 棍波?

Unknown 說...

就咁睇我都覺你好忙,好想知你點解可以做到咁多野。
返工、freelance、寫 blog、出街食飯………
換轉我一日內多數只做到一樣~
請指教!!

M 說...

kfc雞......有冇睇過幾個月前一期1周刊?

睇完包保你唔再食佢d雞,at least唔會係晚上接近佢地關門時叫。

匿名 說...

叻!

sonrisa

匿名 說...

outsource your freelance job to me :)

匿名 說...

我路試都未了三次才pass,1st 我係無帶腦出車,2rd 我仲差d撞車,3nd 我轄出去, 結果passed。haha 所以淡定啦!

p.s : zz才不是打工仔,她的衫褲係唔係有大牌冠名贊助架!

silverbell

852 Bunny 說...

恭喜恭喜!

I went to Zara and almost threw up. M.C. Hammer pants!! How can they?

聶秀康 說...

我也開始買夏裳了,下個月到多哈工作呀!
其實自己都係買反適合自己體形氣質的.就好像衣櫥裡的那些款式...相同但又會再買.異境!

Unknown 說...

M記的新出品 -> 第一次吃也是一句:好童星點心麵呀!難食到....

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates