Revlon Beyond Natural

上一篇寫的 Laura Mercier Wild Rose Collection 時,已有提及這個 Revlon 的 Beyond Natural 系列 Skin Matching Makeup foundation 完美塑顏粉底 (HKD$168*/30ml) 和同系列的 Smoothing Primer 完美塑顏底霜 (HKD$148*/25ml)。在此謝謝好友 M 小姐,因是我有一次和她閒聊提到想買來玩,她就立即把這個送我了,嘻嘻。

* 此標示價錢為正價,但我前一陣子見這個系列都有在打折,好像有八折左右,資料待查。


首先說說上面透明的那一瓶 Smoothing Primer,質感呈透明 gel 狀,推開時非常細滑,那種質感有如絲綢一般,有點像是之前寫過的那瓶 Giorgio Armani face fabric 的順滑感。而且非常之清爽不油膩,帶少許的清香。


而粉底最好玩的地方是,首先它擠出來是白色的,那些超微細的藍色點點則是 multi-color beads 多重色彩小珠(見附圖)。稍加推開,它就會追縱你的膚色,並和你的膚色融合,均勻膚色及修飾瑕疵,非常神奇有趣。

粉底質地燙貼肌膚,非常貼面,遮瑕度夠高,但不會像是面具一般的厚重感。像是最近的天氣,那麼潮濕,也不易脫妝浮粉。含有蘆薈和維他命 E 等成分,亦同時間作抗氧化的保護。粉底本身含有 SPF 15,可作適度的基本防曬。香港入了適合亞洲人使用的三色,我的這一瓶是 #210 Light Pale。

老實說,之前每說到 Revlon 的粉底,我都嗤之而鼻兼嘴藐藐。因這品牌的粉底常常有偏紅 或 太深色 或 油膩 的問題,可是這瓶 Skin Matching Makeup 真的讓我大為改觀,實在是太讚了!!

於各屈臣氏 / 萬寧 / SaSa / 卓悅等的 Revlon 開架有售。


Beyond Natural 系列的代言人為超好身材的美女 Jessica Alba。




另外這個......是我「處女下海」首次拍攝的試範片段。原本錄了段簡單的旁白的,但聽起來就是覺得有點怪怪,upload 完就在 Youtube 用「AudioSwap」功能,隨便拿了另一段的音樂蓋住了我的 sound track。唉,燈也打的太爆啦......其實也不太能把那個神奇的變色效果拍出來,也一不小心一下子就擠了過多的份量......嗯嗯,下次再努力一點。

覺得拍的不好都不要噓呀喂~
匿名 說...

都用過Relvon粉底霜與大牌子相比一點也不輸蝕,那新出的smoothing primer一定會試試!

3 ear

i.c. 說...

愛死妳的「處女下海」!撞鬼妳,幸好妳沒有真的擱筆,否則著實苦煞一群讀者(妳的外食記恕我沒法有太多共鳴,畢竟人不在港,但妳的隨筆和化妝/護膚產品的用後心得等,我是看得津津有味...哈哈,只是也是最近才做個積極的讀者,多多留言,希望妳不會哪天又來個“暫停營業”啦!雖然如果你真的、真的不想寫,我們也都(只能)支持)

哈,我口水很多

anyway, speaking of Revlon...

我現在也在用它的primer,是讚不絕口
易推、細滑,套妳那句“非常之清爽不油膩”,awesome base!

沒試過它的粉底,怕不會用、用得不好,弄巧反拙,現在看你這麼一說,倒有一試的意思

順帶一提,就是因為試過它的primer愛上了Revlon這個開架式品牌,儼然成了我的favourite drugstore comestics brand,很多時買藥妝產品都會先逛它的counter。前幾天就買了一盒powder blush (barely buff),同樣是讚不絕口阿!

ballballchi 說...

我今晚都剛寫了關於這兩支東東的試用文.. 有無咁橋先.?? haha!

匿名 說...

難得見到你寫到這麼好用的,
還要加埋video!
等陣即刻出門買!
希望加拿大D drug mart都有啦. 

i.c. 說...

Rita,
I got mine from Shopper's Drug Mart

不是公主 說...

你皮膚好好呀~~~~

說...

之前跟朋友閒逛的時候
也看過這個
那時候還質疑它的功效
今晚看到妳的comment
覺得很不錯呢~^^

又多一項選擇了喔~* =)

匿名 說...

難道是因為我沒有塗primer的緣故?

可能我是混合性皮膚,我覺得這隻粉底液對我來說有點油膩,鼻頭會有一點點,所以我用了幾次都沒有用了,只是塗tinted moisturizer就算。

匿名 說...

睇完 連我都好有興趣XD
~不過佢抗唔抗敏架?
因為我都幾易起敏感~
我覺得你個Vid第一次黎講拍得幾好阿
不過如果距離可以遠返少少可能會更好
(燈光問題你講左XD)

DOUBLECHIN™ 說...

patricia,

真係好神奇咁喎! 睇完你寫好想買 :]

你有無用過super cream呀? 好想睇你的critique囉~

素顏天使 說...

DOUBLECHIN > 妳講 Olay Super Cream? 請看呢篇, 但我覺得最近呢o的天氣佢比較適合做 night cream.

素顏天使 說...

聶 > Smoothing Primer 真的值得一試. 因你有買開 Revlon 的粉底, 正好作打底用.

Ingrid > 口水不嫌多, 有空多留言.:) 謝謝解答海外讀友 Rita 的問題, haha.

ballballchi > 單字一個邪, 我條片拍好好幾日, 都係尋晚先得閒寫 jar.

Rita > Ingrid 已代答 :)

我不是公主 > 我o的燈打到咁爆, 實好架喎 XD

靖 > 你可以和朋友在開架先試一下才買呀~

readandeat > "難道是因為我沒有塗primer的緣故?"

搽任何粉底類的 product 都應該搽 base / primer o架阿囡~ :) 加上呢個產品本身比較特別, 我 suggest 都係夾返佢同牌子的 base 產品. 但我就不清楚你的出油狀況是否因為無搽 primer, 因我都是 t-zone 油的人, 用呢個我完全無出油的 problem 呀.

Jeris > 敏感肌? 唔建議你試啦.

自由行 說...

>>每說到 Revlon 的粉底,我都嗤之而鼻兼嘴藐藐 x 2

我諗我要對佢改觀o下!

Suki Leung 說...

ok喎個新嘗試~哈哈
之前都試過呢隻粉覺得好似你話好得意好好玩
不過因為係油性+敏感皮膚唔敢亂買
怕好快溶曬到時又起粒粒

自由行 說...

係咪有d閃粉? 好似閃閃地!

匿名 說...

我都有用這個makeup foundation, texture真的很好...但唔知何解上左幾個鍾後成面會變得暗沉左...但上時個色明明好自然的...試過幾次都如是..而家唔敢用..但又好懷念佢個texture....sigh!

yuenyuen

素顏天使 說...

自由行 > 無閃粉的.

Suki Leung > 係呀如果你敏感就最好唔好亂試野~

yuenyuen > 用完暗沉? 可能是因為脫了妝 :) 你要補多一層碎粉先出得街架喎. 我個人來說無 "變暗沉" 呢方面o的問題呀, 咁幾粒鐘咁長時間點都要補返的碎粉啦, 唔係點 keep.

盧汶汶 說...

我無用開佢既foundation呀, 不過上次萬寧revlon 7折(定75折), 我買左beyond natural 既e/s, 係最愛既啡色tone, 質地係膏但搽上去會變粉, 幾貼的! 不過我係油眼人, 而家d 天氣搽會有少少化. 不過冬天就last 得好好呀~ 折左好似是$8x 咋!
p.s. 我會襯佢減價買primer試下 =)

匿名 說...

處女下海,我當然要支持。
BTW,我都蠻喜歡Revlon,偶然會有佳品

咪嘈 說...

以前都有用Relvon,但有浮粉現象囖。早排買咗ColorStay果個series嘅粉底,不過未開始用就開咗另一個brand嘅先了 XDD,唔知同呢series比如何呢,但支primier好吸引啊,喺未好似“海斗膏”?

Unknown 說...

還以為可以聽聽你把聲...

素顏天使 說...

盧汶汶 > 我都有聽聞佢呢條 line 的 e/s 品質幾好, 等我襯佢做緊 discount 買盒黎試下先.

assenav > 我用緊過盒粉橙色 blush 都係 Relvon 架, 隻色好靚, 盒野先 $80 左右, 好抵玩, 用一世都用唔完.

咪嘈 > 海斗膏是啥米?

Ting > 唔聽好過聽 XD

i.c. 說...

assenav > 我用緊過盒粉橙色 blush 都係 Relvon 架, 隻色好靚, 盒野先 $80 左右, 好抵玩, 用一世都用唔完.
——————————

粉橙色?咁咪同我隻barely buff接近,蝦肉色咁...確係好抵玩,好大pet,仲有個pop-up鏡仔

Crztal To 說...

看完立刻就去買了~
今天一塗上面就明白你為甚麼改觀^^,但想請問素顏是配合哪個brand的碎粉來用?我盒Armani快用完了,又想試新野又怕後悔,好心急呢,期待你的答案XD

素顏天使 說...

Ingrid > 係呀盒 blush 個鏡仔好好玩, 好似細個用有野彈出來果的筆盒.

Crztal To > 碎粉平日我用 IPSA Pure Control Powder, 大理石紋果隻, 連盒 $310, 跟 compact 送果隻 brush 好好用, 我另外加埋隻專用 sponge +$40 (雙面不同 texture), 多舊魚, 不用買.

夜妝用 G.A. 乾粉餅用碎粉掃上當碎粉用.

匿名 說...

我買左枝220,但我驚隻粉揸得耐會變深左D,
唔知換唔換返好,枝PRIMER好用MA??
我係加拿大買好平呢兩枝野..

素顏天使 說...

匿名 > 呢支野擺得耐 (say 開封後半年) 的確顏色會變深左,我唔知你咩膚色 so 答你唔到 220 o岩唔o岩你。支 primer 好好用。

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates