What's on my playlist


安室奈美恵 (Namie Amuro)《Do Me More》,she's REAL back!
BEST FICTION》全碟長期 loop 住。


衣著 cult 到暈 (騎呢?) 的 Lady Gaga 的《Just Dance》。

又,她的《The Fame》大碟亦是長期 loop 住。如果你喜歡 Pink! / Mondonna / Christina Aguilera / Gwen Stefani... 這類型的女歌手,you will like her with no doubt!

亦推薦本大碟 #3《Paparazzi》,我個腦就經常性 loop 住 chorus 那句「I'm your biggest fans, I follow you until you love me, pa~pa~pa~pa~razzi」,洗都洗唔甩。


王菲《我愛你》,關於這首歌的故事,請參閱 chi 的 blog 的這一篇,內容超勁詳盡。


太耐無聽王菲,實在唔夠喉,這首王菀之在她的《我來自火星演唱會》中 cover 陳奕迅的《浮誇》相信都頂到一陣。我第一次聽的時候,真的以為是王菲有新歌!!!


好啦,最後這首,不要問點解,我真心覺得泳兒唱得幾好聽。海鳴威 + 泳兒《我的回憶不是我的》,雖然個 midi feel 甚濃的編曲好難頂下。
Jerk 說...

在同一個演唱會, 王菀之唱'浮誇'之前, 唱'開到荼靡'...似到呢~

DOUBLECHIN™ 說...

the fame 是做gym跑步最好loop的!

匿名 說...

聽Lady Gaga 既第一首歌正正是Paparazzi, 果一排個腦都係"I'm your biggest fans, I follow you until you love me, pa~pa~pa~pa~razzi"~~
之後我覺得反而係Beautiful, Drity, Rich~~
佢最近有首新歌叫"Fashion"係confession of a shopaholic既插曲, 個人黎講好好聽,依家個腦Loop住"Fashion put it all on me
Don't you want to see
These clothes on me
Fashion put it all on me
I am anyone you want me to be..."XD
(http://www.youtube.com/watch?v=g1mbpOVactM)

匿名 說...

hoho.... you are so damn right, Lady Gaga 的 fashion sense 是騎呢到不知所謂, 有沒有留意她最近表演穿的 bubble 裝? 最可怕是她去 restaurant 都會著成咁, 嚇死人....

BUT, 我又真的是超愛 Pink! / Mondonna / Christina Aguilera / Gwen Stefani... 這類型的女歌手,...... So, her songs are just awesome!!!
~~Serena

Serena 說...

hoho.... you are so damn right, Lady Gaga 的 fashion sense 是騎呢到不知所謂, 有沒有留意她最近表演穿的 bubble 裝? 最可怕是她去 restaurant 都會著成咁, 嚇死人....

BUT, 我又真的是超愛 Pink! / Mondonna / Christina Aguilera / Gwen Stefani... 這類型的女歌手,...... So, her songs are just awesome!!!
~~Serena

阿ta 說...

王菀之真的好似呀!!!

i.c. 說...

也來說說what's on my playlist lately...近期很喜歡胡彥斌的聲音
不知道為什麼,尤其那首訣別詩和巴黎鐵塔;歌詞沒啥共鳴,但,聲音讓我(近期)一聽入迷...
之前一度不停聽JJ,也是喜歡醉赤壁之類曲風的歌(其實他們倆風格也蠻相近的厚)。後來又覺得,太做作,不喜歡了...

素顏天使 說...

Jerk > 王小姐唱 "開到荼靡" 似就似, 不過似得滯無左佢自己, 唔係好事.

DOUBLECHIN™ > 跑步聽 "Just Dance" 個人零舍 hyper.

S > thanks for the song

Serena > 其實我諗 Lady Gaga o的 80's 衣著風格都係 marketing o黎o架 je, 話就話佢私底下都係咁著, 但係我估都係市場策略的一種囉.

Ingrid > JJ 即是林俊傑 right? 嘻嘻~ 你講果兩位我都無聽過佢地o的歌呀~ :p

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates