瀨o野

週日在家睡死。

4am 睡到 10.30am,收一收超市送貨。

11am 再睡,再起床時已是 5pm。

晚上回去娘家吃飯,媽特地做了冰糖川貝燉血燕,也做了幾個我愛吃的菜。一邊看韜韜介紹台灣美食,兩母女就一起電視送飯,飽的撐死了。

11pm 回家周身酸軟,額頭有點熱,還是撐住。

12am 忍不住去了扣喉,大吐特吐,哇啦哇啦的連燕窩都嘔了出來,好折墮。

現在肚子沒那麼撐,舒服點。可是頭還是很熱,可能是睡太多或者蓋的被子太薄,著涼了。
匿名 說...

take care!

sahdcooks 說...

maybe you should call in sick tmr? get well soon. make some congee for yourself.

KennyT 說...

Get well soon!

g* 說...

你還好吧?要好好休息呀!保重!

Ingrid 說...

take plenty of water and rest!!

Jeris 說...

我覺得最好還是去看看醫生。

K先生 說...

祝早日康復!

小丁 siuding 說...

咁到底你個post係咩時侯寫呢...XD hahaha
病都要寫,掂...不過我有時都係...

素顏天使™ 說...

小丁 siuding > 1.30am, 死頂. 跟住大昏迷 lu.

素顏天使™ 說...

sahdcooks > 唔得呀今個月放了 2 days sick leave already, 再請唔得掂.

1.48am 匿名 + KennyT + g* + K先生> thanks.

Jeris > 會呀今晚夜的睇.

自由行 說...

保重!

咪嘈 說...

可能喺腸胃問題,呢d天氣最容易出事,快d睇醫生啦

Suki Leung 說...

小心身體~

另:
素顏天使™ 提到...
唔得呀今個月放了 2 days sick leave already, 再請唔得掂.

哈哈~我通常都無病請病假,有病死番工架~你又係?

匿名 說...

乜o甘o徙呀?
唔係講燕窩..... 係假期。

祝快d好!

SILVERBLL

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates