幾段

Gmail
Gmail alert 我,話我的郵箱快爆滿!! 因我連公司的 mail 都全數 forward 去 Gmail,公司本身的 web mail 超慢。作為一個「Google-lian」,這是十分之「大鑊」的事,因我差不多用盡所有的 Google 的 (這類) web service。電郵啦 / blog 啦 / schedule 啦 / RSS reader 啦 / 有時候甚至會在 Google docs 那裡打字,儲存文件。

好啦,全部都是用同一個 login ID。現在 mail account 爆了,我已多開一個新的 account,並將所有的 incoming mail 都 forward 去新 account。但問題是,我其他的 service 都是用原先的 login ID,現在要不停的 login logout,實在是好 Q 煩,有無解決的辦法呢? (不想付費 upgrade 呀! 太貴了。)

(31/3 update)
問題已經得到解決!! 方法就是......比錢買 :(
算啦,HKD$20 / year 有 10GB,不要煩我了。謝謝各位提供的解決方案。


郭羨妮
閱報,女藝人郭羨妮被家中情緒化的印傭咬傷手,上了報紙 A1 頭條。翌日有宗印傭用漂白水開奶給九個月大女嬰少主飲的新聞,新聞版的記者竟訪問剛被咬傷的郭羨妮意見,而且都是落在新聞版,儼然成了印傭代言人。

海外僱傭中心大可考慮騁請郭小姐作他們的新一任廣告女主角,反正朱潔儀那個廣告看了十幾年,都好厭啦。

Restaurant City
你還在玩 Facebook 的 Pet Society 嗎? Sorry,已經過時了。這兩天在瘋狂地玩同一家公司 playfish 出品的「Restaurant City」,開餐廳,做生意。沉迷到一日內已經玩到去 level 7,最新積分是 3057。


這是我的餐廳的外面。


放大睇。改餐廳名的時候不知道為什麼想起《秋天的童話》周潤發那句經典對白「Table for two?」,但我不想開多一家「Sampan」喎。


餐廳裡面,有間小房間,儲緊錢買個好一點的煮食爐。


也是餐廳裡面,好多客人呀,忙到嘔。

隨之而來的問題是,因著這個遊戲,好多陌生人 add 我的 facebook account,非常之 annoying。
匿名 說...

好多陌生人 add 我的 facebook account,非常之 annoying。
靚女是多些煩惱的.

悟樂 說...

我早前 Gmail 已經 Over 96% 了.
忍痛 delete o左多年前的電郵....

現在已經又到了 94%....

現希望 Google 又會來一次大更新.
立時加大到 20GB??? 100GB???

Great!!!

>>個 fb game 我都有玩呀~~~ 可否add 我呢???

素顏天使 說...

K先生 > 與靚唔靚無關啦, 之前玩"古惑仔"時已經試過, 好多陌生人亂 add 我, 好煩.

悟樂の空間 > 不好意思, 真的不會 add 陌生人的, 特別是讀友們, facebook 內好多生活照片.

盧汶汶 說...

之前一排在玩的pet society 已經比我deleted 一個月有多, 愈玩愈悶就無再玩.
既然你推介新game, 陣間就玩下先.

匿名 說...

我都有2個ACOUNT
我一個會用IE開, 另一個用FIREFOX開, 完全冇衝突

捲毛貓 說...

我有成4個a/c, 之前用黎玩Pet Society, 依加就谷緊Restaurant City -v-

建議你搵D檯搵住個爐, D Waiter唔使行咁遠, 會快好多的, 另外通常係煮唔切D野, 試下3 Cook + 2 Waiter =)

許港生 說...

工作需要,都遇到和妳一樣的問題。其實坊間有唔少方法可以同時log in幾個Gmail a/c,做法取決於你用的瀏覽器。

Firefox:
可以裝Gmail Manager這個Add on。
或者先裝Greasemonkey再加Script,這裏有詳細教學:Multiple Gmail Login Switcher

Safari:
都係用Greasemonkey,不過就要做D功夫先:Install Greasemonkey Scripts in Safari with GreaseKit

IE 8
IE太廢,我估妳都唔會用,不過順便貼埋出黎:How To Login Multiple Gmail Accounts with IE8?

希望幫到妳啦。:)

盧汶汶 說...

playing now, very funny!

匿名 說...

感覺上有d伕夢幻西餐廳!!嘻

匿名 說...

素顏姐,
我想問...
查實o個個貌似垃圾桶型o既
>>>mail box...
可唔可以...唔佢放o係間o野度ka?
又或者...升o左grade..可以剷掉它ma?
(新手...請見諒!!!^^")
因為...見到你o個間好似無o左o既!!!^^
THX...FOR...解答^@^o

p.s.>>>take care for ur sick^^

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates